فیصل المقداد:

نتانیاهو تمامی قانون‌ها را نقض کرده است

وزیر خارجه سوریه اعلام کرد که نتانیاهو در حمله به نوار غزه دست به کشتار جمعی زده و تمامی قانون‌ها و قاعده‌ها را نقض کرده است.
کد خبر: ۶۵۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ - 10March 2024

نتانیاهو تمامی قانون‌ها را نقض کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه بیان کرد که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نوار غزه را ویران کرده، بیش از ۱۲ هزار کودک و ۸ هزار بانو را به شهادت رسانده است.

وزیر خارجه سوریه ادامه داد: شمار کلی قربانیان غزه نیز به حدود ۳۱ هزار نفر می‌رسد که نشانگر کشتار جمعی واقعی است.

المقداد تاکید کرد: مقوله ساخت جهان بر اساس برخی قوانین و قواعد که از سوی راهبردنگاران اتحادیه اروپا تکرار می‌شود از میان رفته است. نتانیاهوی جنایتکار تمامی قوانین و قواعد را زیر پا گذاشته است؛ قوانین بین‌المللی، حقوق بشر بین‌الملل، منشور جهانی حقوق بشر، منشور ملل متحد، حقوق کودکان، حقوق زنان، دموکراسی، خلع سلاح و صلح.

وزیر خارجه سوریه بیان کرد: خطرناک‌تر از جنایت‌های نتانیاهو و باندهای حاکم آن، حمایت بیش‌تر سردمداران کشورهای اروپایی و پارلمان‌های آن‌ها و به ویژه حمایت کورکورانه واشنگتن از وی است.

المقداد اعلام کرد: همگان می‌دانند که بیش‌تر اقدامات پیشین و پیشرو مقامات اتحادیه اروپا، بیانگر فتنه‌گری، دورویی و دروغ است، دفاع آن‌ها از نتانیاهو نقاب از چهره آنان برداشته و حقیقت آنان را مبنی بر اینکه عروسک خیمه‌شب بازی صهیونیسم و دشمن حقوق و آرمان‌های ملت‌ها هستند آشکار ساخته است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها