رونمایی از سوژه محتوایی «ما رَأیتَ اِلّا جَمیلا» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی

سوژه محتوایی «ما رَأیتَ اِلّا جَمیلا» با موضوع آخرین لحظه شهادت سردار مهدی باکری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی رونمایی شد.
کد خبر: ۶۵۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ - 10March 2024
رونمایی از سوژه محتوایی «ما رَأیتَ اِلّا جَمیلا» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سوژه محتوایی «ما رَأیتَ اِلّا جَمیلا» با موضوع آخرین لحظه شهادت سردار مهدی باکری در حضور فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و سرکار حاجیه خانم «صفیه مدرسی» همسر شهید مهدی باکری و سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار «محمد آقا کیشی» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی رونمایی شد. 
در این مراسم امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، گزارشی در مورد فعالیت ها و عملکرد اداره کل در انتقال مفاهیم و ارزش های هشت سال دفاع مقدس به نسل های کنونی و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  و مصداق آن سوژه محتوایی «ما رَأیتَ اِلّا جَمیلا» توضیحیاتی ارایه نموده و خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولین استانی جهت تکمیل محتوای موزه شدند.
 در ادامه این برنامه سردار سرتیپ پاسدار «محمد آقا کیشی» فرمانده مخابرات در هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهید مهدی باکری پیرامون مدیریت و حماسه های فرمانده سرافراز لشکر عاشورا سخنرانی کردند.
 
 سرکار خانم مدرس همسر شهید باکری نیز در این مراسم در مورد شخصیت شهید باکری و ولایت مداری ایشان صحبت نمودند و گفتند: مهدی باکری حضرت امام (ره) را در تمام کارهایش الگوی خود قرار می داد و همیشه سخنرانی های ایشان را گوش می کرد و به آنها عمل می کرد. ولایت مداری شهید باکری تمام ویژگی های ایشان را تحت الشعاع قرار داده بود. در مورد اخلاص ایشان در مدیریت هایش در شهرداری و فرماندهی در لشکر عاشورا نتیجه آن اخلاص و بی ریایی و تسلط بر نفس خویش بود. 
 
طی این مراسم مجسمه شهید باکری به ارتفاع ۳.۵ متر به عنوان یکی از سه مجسمه «نگهبانان معنوی موزه» و سوژه محتوایی «ما رَأیتَ اِلّا جَمیلا» در مورد لحظه شهادت سردار سرلشکر شهید مهدی باکری فرمانده لشکر عاشورا که ساخت آن طی یک فرآیند یک ساله انجام شده بود، رونمایی شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار