حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست را در «برکت ریشا» هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مجاهدان ما نظامیان دشمن صهیونیستی در مجاورت سایت «برکت ریشا» را با موشک بورکان هدف قرار دادند.
کد خبر: ۶۵۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ - 11March 2024

حمله موشکی حزب الله لبنان به صهیونیست‌ها در «برکت ریشا»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، نیروی مقاومت اسلامی لبنان یا همان حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مجاهدان ما نظامیان دشمن صهیونیستی را در مجاورت سایت «برکت ریشا» با موشک بورکان هدف قرار دادند.

پیش از آن نیز، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از هدف قراردادن یک جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۱۵ عصر دیروز یکشنبه دهم مارس ۲۰۲۴ یک جنگ‌افزار صهیونیستی از نوع «نمر» را در موضع المالکیه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان از حمله به تجهیزات جاسوسی موجود در موضع صهیونیستی «الرادار» واقع در مزارع اشغالی شبعا در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به این ترتیب حزب‌الله لبنان طی روز جاری تاکنون ۷ عملیات را علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

همچنین خبرنگار المیادین از حمله همزمان حزب‌الله لبنان به ۴ موضع نظامی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از جمله مواضع صهیونیستی «الراهب»، «برکه ریشا» و «حدب البستان» خبر داد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها