تلاش برای رساندن صدای اذان به اسرای فلسطینی

در پی اعمال محدودیت‌های شدید از سوی رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی در ایام ماه مبارک رمضان، اهالی رام الله تدبیری تازه برای کمک به اسرا اندیشیده اند.
کد خبر: ۶۵۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶ - 11March 2024

تلاش برای رساندن صدای اذان به اسرای فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، محدودیت‌های شدیدی را برای ادای فرایض دینی از سوی اسرای فلسطینی اعمال کرده تا آن‌ها را از ادای این واجبات دینی منع کند.

شماری از اهالی رام الله با توجه به آگاهی از این موضوع، تدبیری تازه اندیشیده و بلندگو‌های متعددی در اطراف یکی از زندان‌های رژیم صهیونیستی در نزدیکی رام الله مستقر کرده اند. هدف از این اقدام رساندن صدای اذان به اسرای فلسطینی است تا آن‌ها بتوانند به ادای مناسک دینی خود به ویژه در ماه مبارک رمضان اهتمام ورزند.

این در حالی است که باشگاه اسیر فلسطین امروز درباره آمار اسرای فلسطینی و وضعیت آن‌ها در زندان‌های رژیم صهیونیستی، بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: در شرایط کنونی ۹۱۰۰ فلسطینی (شامل اسرای زن) در زندان‌های رژیم صهیونیستی بسر می‌برند که در وضعیت بسیار بغرنجی قرار دارند.

در این بیانیه آمده است که سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ فشار‌ها علیه اسرای فلسطینی را افزایش داده است؛ بنابراین گزارش، سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی به طور سازمان یافته سیاست گرسنه نگه داشتن اسرا را اجرا کرده و آن‌ها را همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از به جاآوردن فرایض دینی منع می‌کند.

انتهای پیام/۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار