در پیام رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت ماه مبارک رمضان آمده است؛

کاهش سلطه عادت‌ها و غرایز بر زندگی انسان در ماه ضیافت الهی

حجت‌الاسلام عدیده در پیامی، حلول ماه مبارک رمضان و ماه ضیافت الهی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ - 12March 2024

کاهش سلطه عادت‌ها و غرایز بر زندگی انسان در ماه ضیافت الهیبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در پیامی حلول ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی را به همه مسلمانان به ویژه کارکنان خدوم و مجاهد نیروی پدافند هوایی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدیً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدی‏ وَ الْفُرْقانِ

ماه رمضان ماه وزیدن نفحات الهی و گشوده شدن درهای رحمت و مغفرت خداوندی است که با فرارسیدن آن، جان تازه‌ای در کالبد وجود روزه‌داران دمیده می‌شود. خداوند بزرگ در این ماه با فراخوانی بندگان خویش، هیچ لطف و عنایتی را از آنان دریغ نمی‌کند.

بار دیگر ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا فرا می‌رسد و مردم خداجو و مؤمن آماده می‌شوند تا ادب حضور در ضیافت پروردگار را سرمایه خوشبختی دنیا و آخرت خود سازند.

ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب‌زنده‌‌داری و تمسک جستن از درگاه باری تعالی است که عشق ملکوتی و اُنس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد و در پرتو خورشید درخشان ماه رمضان، سلطه عادت‌ها و غریزه‌ها بر زندگی انسان کاهش می‌یابد و غفلت‌ها زدوده می‌‌شود و اخوت دینی و روح برادری و همدردی با نیازمندان تقویت می‌گردد و این از جمله برکات ماه نزول قرآن است.

ماه مبارک رمضان، فرصتی استثنایی و بس گرانقدر و ارزشمند است که باید با برنامه‌‌ریزی صحیح به استقبال آن برویم که این ماه فرصتی برای دعا و نیایش و شب‌زنده‌‌داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان، حلاوت می‌بخشد.

اینجانب ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌‌ای عزیز، ملت شریف ایران اسلامی و مردم شریف مشهد، از خداوند منان توفیق بهره‌‌برداری هرچه بیشتر از این ماه پر برکت و درک با معرفت شب‌های قدر را برای خود و همگان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار