فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی است

امیر سرتیپ حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش، به لحاظ ادوات، تجهیزات و وسایل مورد نیاز خود در نهایت آمادگی و کارآمدی قرار دارد.
کد خبر: ۶۵۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ - 13March 2024

فرمانده نیروی زمینی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: نیروی زمینی مبتنی بر سه اصل کلیدی ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری است و این عوامل، پیش‌برنده این نیرو در حوزه‌ها و صحنه‌های متعدد هستند.

امیر سرتیپ حیدری افزود: در راستای دست یافتن به ولایت‌محوری و گسترش عدالت‌محوری، توجه به نیرو‌ها و منابع انسانی، از اصول ارزشمند و حائز اهمیت است؛ چرا که بی‌بدیل‌ترین و گران‌بهاترین سرمایه هر نهاد و سازمانی را نیروی انسانی کارآمد و متخصص تشکیل می‌دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اهمیت جایگاه ولایت فقیه در اصول تربیتی انسان‌های کارآمد تأکید کرد: درک درست از نظام اسلامی، جایگاه متعالی ولایت فقیه و اهتمام به پیاده‌سازی توصیه‌ها و رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در نیروی زمینی ارتش، از جمله اصولی هستند که همواره باید سرلوحه تمامی کارکنان پایور، وظیفه و سلسله‌مراتب این نیرو قرار گیرد. هم‌اکنون نیز نیروی زمینی ارتش، مملو و مشحون از نیرو‌های انسانی توانمند، متخصص و ولایتمدار است.

وی با اشاره به اهمیت نیرو‌های انسانی در پیشبرد و تحقق اهداف نیروی زمینی ارتش، گفت: با وجود اینکه نیروی زمینی ارتش، به لحاظ ادوات، تجهیزات و وسایل مورد نیاز خود در نهایت آمادگی و کارآمدی قرار دارد، اما نیروی انسانی مجرب، مؤمن و ولایتمدار است که سبب می‌شود تمامی این ادوات و تجهیزات در جهت درست مورد استفاده قرار گیرند و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام و انقلاب اسلامی به‌کار بسته شوند.

امیر حیدری در پایان با اشاره به سخن فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه ارتش نمایشگاهی از خوبی‌هاست، خاطرنشان کرد: پاکدستی و سلامت، درک و رعایت سلسله‌مراتب و اهتمام به انضباط، اصول و قواعد سازمانی ارتش، سه اصل کلیدی هستند که از نگاه فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، به عنوان مؤلفه‌های جدایی‌ناپذیر ارتش برشمرده شده‌اند. به همین دلیل تلاش تمامی نیرو‌های انسانی ارتش، باید در جهت تداوم بخشیدن به این خصایص مهم و کلیدی باشند.

در این مراسم، امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» به عنوان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش معرفی و از تلاش‌های امیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون پیشین هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش قدردانی شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار