امام جمعه قصرشیرین:

منظومه فکری امامین انقلاب بهترین منبع برای چاره جویی پیرامون مشکلات کشور است

حجت‌الاسلام «صالحی» گفت: منظومه فکری امامان انقلاب بهترین منبع برای چاره جویی پیرامون مشکلات کشور و حرکت فردی و جمعی، در خط مشی ترسیمی است و از این رو یکی از مهم‌ترین مسوولیت‌های منتخبان ملت، آشنایی عمیق با گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۵۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲ - 15March 2024

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین امر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: عملکرد دولت در زمینه تحقق شعار سال به منزله یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کوتاه‌مدت ارزیابی می شود که شعار امسال ۲ بخش مجزا دارد و اولین بخش آن رشد تولید است، دولت با حضور مستقیم در بنگاه‌های تولیدی و اقدام های مؤثر در جهت حمایت‌های گسترده از آن ها توانست بیش از چند هزار بنگاه اقتصادی راکد را فعال کند و همزمان بخشی از موانع تولید را کاهش دهد که تحسین‌برانگیز است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین عملکرد دولت در زمینه تحقق شعار سال را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دولت سیزدهم در احیای واحدهای راکد و مهار تورم عملکرد موفقی داشته داشته است. 

وی اضافه کرد: بخش دوم شامل مهار تورم است که تورم را می‌توان از ۲ منظر بررسی کرد، تورم تولیدکننده و تورم مصرف‌کننده که آمارها به خوبی گویای عملکرد مثبت دولت در مهار تورم است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین در ادامه خطبه های خود منظومه فکری امامان انقلاب را بهترین منبع برای چاره جویی پیرامون مشکلات کشور و حرکت فردی و جمعی، در خط مشی ترسیمی از سوی ایشان دانست و گفت: از این رو یکی از مهم ترین مسوولیت های منتخبان ملت، آشنایی عمیق با گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام صالحی با تاکید بر حفظ شیرینی انتخابات، افزود: رهبر حکیم انقلاب اسلامی پس از برگزاری انتخابات، دوراندیشانه با آسیب‌شناسی بهنگام از مجلس جدید، برای کارآمدی مجلس دوازدهم، با توصیه‌های راهبردی به منتخبان، اصلی‌ترین آفتی که می‌تواند مجلس را درگیر حاشیه‌های بی‌فایده و دشمن شادکن کند، متذکر شده اند که شامل سخنان اختلاف‌انگیز و دعوا راه‌انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است و لازم است همه منتخبان به این نکته کلیدی توجه کنند که تمامی کوشش آنان در راستای افزایش کارآمدی مجلس دوازدهم باشد.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین همچنین در ادامه گفت: فرماندهان ارتش و سپاه روز یکشنبه به دریافت مدال فتح از سوی فرمانده معزز کل قوا مفتخر شدند که مدال فتح یکی از عالی‌ترین نشان‌های موجود در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و اهدای نشان فتح درجه یک به این فرماندهان، در واقع تقدیر از عملکرد این ۲ سازمان است که به صورت نمادین به آنها (به واسطه فرماندهی و مدیریت مطلوب) اعطا شده است.

حجت الاسلام صالحی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در غرب آسیا در میانه یک منطقه پرتلاطم و حساس، با خطرات و تهدیدات امنیتی فراوان روبه‌رو است که بروز و ظهور آن ها را در عمده کشورهای همسایه می‌بینیم، با این حال هیچ گاه در طول این چند دهه، جنگ بر کشور عزیزمان سایه نینداخته است و امیدواریم همیشه همین‌گونه باشد و این جز با عملکرد مناسب نیروهای مسلح در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میسر نبود.

وی همچنین با تبریک ماه مبارک رمضان، ماه انس با قرآن ناطق (عج)، گفت: ماه مبارک رمضان، ماه اُنس و مؤانست با قرآن است اما این اُنس تنها شامل قرآن مکتوب نیست، بلکه قرآن ناطق یعنی وجود نازنین و مبارک امام زمان (عج) را هم شامل می‌شود و راه و رسم اُنس با حضرت، در این ماه مبارک بسیار هموارتر است زیرا راه انس با حضرت، همان خودسازی و تهذیب نفسی است که حکمت و فلسفه وجودی این ماه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار