رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا:

دفاع مقدس به ما آموخت وحدت رمز پیروزی بر دشمنان است

سردار رحیمی گفت: دفاع مقدس به ما آموخت که می‌توانیم با توکل به خداوند متعال و صبر، پایمردی، وحدت، اتحاد و انسجام در مقابل همه دنیای کفر ایستاد و پیروز شد.
کد خبر: ۶۵۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۷ - 17March 2024

دفاع مقدس به ما آموخت وحدت رمز پیروزی بر دشمنان استسردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه دفاع مقدس همچنان باقی است، اظهار داشت: ملت ایران بعد از دفاع مقدس هم در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان ایستادند و علی‌رغم سختی‌ها هرگز تسلیم نشده است.

سردار رحیمی ادامه داد: جنگ آزمون بزرگی بود که مردم ایران از آن سربلند بیرون آمدند؛ چرا که در این جنگ نابرابر، با اتحاد و انسجام و با وحدت کلمه ایستادند و پوزه دشمنان خود را به خاک ذلت کشاندند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: هشت سال دفاع جانانه و مقدس که دلاور مردی و حماسه آفرینی ایرانیان را به جهانیان نشان داد و نمایانگر این واقعیت بود که ایرانیان هرگز در مقابل زور و ستم بیگانگان سر تعظیم فرو نخواهند آورد و مردانه خواهند ایستاد و از ناموس و کیان خود دفاع خواهند کرد.

وی اضافه کرد: جنگ تحمیلی به ما آموخت که می توانیم با توکل به خداوند متعال و صبر، پایمردی، وحدت، اتحاد و انسجام در مقابل همه دنیای کفر ایستاد و پیروز شد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: امروز مجموعه انتظامی کشور در ادامه خط رزمندگان و دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس، از حدود و ثغور این مرز و بوم دفاع و در این مسیر نیز شهدایی را تقدیم می کند؛ چرا که دفاع همچنان باقی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار