مخالفان نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی به خیابان آمدند

منطقه‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی شاهد برگزاری تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست علیه کابینه کنونی رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۶۵۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ - 17March 2024

مخالفان نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی به خیابان آمدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، شهرک‌نشینان صهیونیست باز هم به تظاهرات اعتراضی در منطقه‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی دست زدند.

خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه، تظاهراتی اعتراضی را علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برگزار کردند و خواستار بازگرداندن این اسیران از نوار غزه شدند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که شهرک‌نشینان معترض در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو ضمن تظاهرات خواستار سرنگونی نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی شدند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که معترضان صهیونیست خیابان اصلی «ایالون» در تل‌آویو را بسته‌اند.

علاوه بر این قدس اشغالی نیز شاهد برگزاری تظاهرات مشابه از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست است.

همچنین منابع رژیم صهیونیستی از تظاهرات صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست در حیفای اشغالی خبر دادند. این معترضان نیز خواستار برکناری نتانیاهو و برگزاری انتخابات شدند.

این منابع گزارش دادند که شهرک‌نشینان در تقاطع «کرکور» دست به تظاهرات زده‌اند و خواستار توافق بر سر مبادله اسیران صهیونیست با مقاومت فلسطین و آزادی اسیران صهیونیست نزد مقاومت در غزه شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار