رییس پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد؛

دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال

سرهنگ‌ قاسم پور از دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در اخرین چهارشنبه سال خبر داد.
کد خبر: ۶۵۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ - 17March 2024
دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سالبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «علی قاسم پور» رییس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر تهران در خیابان مستقر بودند که به یک باره مورد حمله نارنجک‌های دست ساز هفت نفر سوار بر موتورسیکلت در روز چهارشنبه آخر سال قرار گرفتند.
 
سرهنگ‌ قاسم پور افزود: در این زمان یکی از نارنجک‌ها به کلاه ایمنی یکی از مأموران اصابت کرده و باعث مجروحیت وی از ناحیه صورت و چشم شده و به سرعت در جهت مداوا به بیمارستان فارابی انتقال پیدا کرد.
 
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: هر هفت نفر متهم بعد از ارتکاب به این عمل غیر انسانی به سرعت با موتورسیکلت‌های خود متواری شدند.
 
وی تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی، در نهایت هویت و مخفیگاه متهمان را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی کردند.
 
سرهنگ قاسم پور گفت: پس از دستگیری و انتقال متهمان به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر صدمه زدن به مأمور قانون و توزیع و ساخت مواد منفجره اعتراف کردند و از مخفیگاه متهمان مقدار چهار و نیم کیلوگرم مواد منفجره کشف شد.
 
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پنج نفر از متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند و دو نفر از متهمان برای تحقیقات بیشتر تحت نظر قرار گرفتند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با مخلان نظم و امنیت جامعه به خصوص کسانی که به مأموران وظیفه شناس آسیب وارد می‌کنند به جد برخورد خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار