مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

برنامه ۳ ساله توسعه آموزش و پرورش فارس تدوین می‌شود

«قاسمی» از تدوین برنامه ۳ ساله برای ارتقای جایگاه این اداره‌کل خبر داد و گفت فعالیت‌ها در قالب آن اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ - 17March 2024
برنامه ۳ ساله توسعه آموزش و پرورش فارس تدوین می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «فرشید قاسمی» مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، در دیدار با فرمانده سپاه فجر فارس که در محل اداره‌کل آموزش و پرورش استان در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: نباید موانع موجود را بزرگ ببینیم و ناامید شویم بلکه باید با برنامه‌ریزی موانع را رفع و به تلاش مضاعف خود ادامه دهیم.
 
قاسمی با هدف ارتقای جایگاه آموزش وپرورش فارس، برنامه‌ای سه ساله‌ای را تدوین کردیم و پیش‌بینی‌های لازم از نیاز‌های سه ساله را انجام دادیم لذا فعالیت‌های ما در چارچوب برنامه مذکور ارائه خواهد شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش فارس با ارائه ارقام و آماری از کم و کیف برنامه‌های آموزش و پرورش استان، افزود: در سطح استان فارس بیش از ۹۴۰ هزار دانش‌آموز داریم و بیش از ۶۰ هزار پرسنل فرهنگی کار تعلیم و تربیت را بر عهده دارند.
 
وی تصریح کرد: در بحث پوشش تحصیلی در متوسطه دوره اول پوشش بیش از ۹۵ درصدی را داریم و در دوره متوسطه دوم نیز پوشش بیش از ۹۰ درصدی را دارا هستیم.
 
این مقام مسئول ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ در مجموع در ارزیابی کلی استان، آموزش و پرورش فارس رتبه ۲۰ را به خود اختصاص داده بود، اما با تلاش‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲ توانستیم با صعود پنج پله‌ای رتبه استان را به پانزده کشوری برسانیم.
 
قاسمی با بیان اینکه کسب هفت مدال المپیاد توسط دانش آموزان استان، فارس را در رتبه چهار کشوری قرار داده است، گفت: آموزش چند ساحتی در مدارس در حال اجراست و برنامه‌های مدارس را بر اساس اولویت اجرایی می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها