استاندار ایلام:

قرآن کریم مسیر تمدن ما را تعریف می‌کند

«بهرام نیا» گفت: قرآن کریم تمدن و مسیر تمدن ما را تعریف می‌کند که به ظهور آقا امام زمان (عج) و انقلاب جهانی متصل می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ - 17March 2024

قرآن کریم مسیر تمدن ما را تعریف می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز (یکشنبه) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: توسعه فعالیت‌ها و جلسات قرآن کریم باید مردمی، مردم‌پایه و محله‌محور باشد و قوام، دوام و تاثیرگذاری جلسات قرآن اگر محله‌محور و چرخشی باشد بسیار مهم و تأثیرگذار می‌شود.

 وی با تاکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی یکی از مهم‌ترین شورا‌های استان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی است، ابراز کرد: قرآن کریم تمدن و مسیر تمدن ما را تعریف می‌کند که به ظهور آقا امام زمان (عج) و انقلاب جهانی متصل می‌شود.

استاندار ایلام بیان کرد: همه ما به عنوان مدیر و مسئول باید تلاش کنیم هم عامل به قرآن کریم باشیم و هم بستر را برای پویندگان در این مسیر فراهم کنیم. امروز مسئولیتی که در نظام اسلامی به ما عطا شده است یک نعمت است که باید در انجام دقیق این مسئولیت و در راستای تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم.

 وی با اشاره به این‌که زیرساخت و زیربنا و اساس فرهنگ کشور، توجه به فرهنگ قرآنی است. یادآور شد: توجه به شأن نزول و نیز مفاهیم قرآنی، باعث موزون شدن زندگی ما می‌شود و باید این موضوع نصب‌العین همه ما قرار بگیرد چرا که می‌توان گفت که تمام قوانینی که امروز در سطح دنیا وجود دارد به نوعی برگرفته از کتاب قرآن کریم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار