برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در ایلام

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام با حضور حجت الاسلام «کریمی تبار» نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه ایلام و«بهرام‌نیا»استاندار و دیگر مسئولان در محل دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ - 17March 2024

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در ایلامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام با حضور حجت الاسلام«کریمی تبار» نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه ایلام و «بهرام‌نیا» استاندار و دیگر مسئولان در محل دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان برگزار شد.

«علی هوشمند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در این نشست، با اشاره به فضای معنوی، برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز، اظهار داشت: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و نوروز، برنامه‌ها و فعالیت‌ها باید به گونه‌ای باشد که هم شئونات اسلامی و حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود و هم زمینه‌های ایجاد شور و نشاط در جامعه فراهم شود.

وی افزود: با همت و حمایت استانداری ایلام، قرارگاه رسانه‌ای انتخابات استان در راستای حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای و پاسخگویی به شبهات انتخاباتی دایر شد که نقش مهمی در راستای حضور مردم در انتخاب داشت.

این مسئول در ادامه از راه اندازی دبیرخانه دائمی زبان کردی ایلامی در استان خبر داد و گفت: این دبیرخانه با حضور اساتید برجسته استان در حوزه زبان و ادبیات کردی و با محوریت همه گویش‌ها و لهجه‌های استان در راستای حفظ و صیانت از زبان کردی ایلامی راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار