امام جمعه ایلام:

بهترین سنگر در برابر آسیب‌های اجتماعی قرآن است

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت: یکی از ضرورت‌های جامعه ما توجه به توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی می‌باشد، زیرا بهترین سنگر در برابر آسیب‌های اجتماعی قرآن کریم است.
کد خبر: ۶۵۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ - 17March 2024

بهترین سنگر در برابر آسیب‌های اجتماعی قرآن استبه گزارش خبرنگاردفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام «اله‌نور کریمی تبار» امام جمعه ایلام در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ایلام، اظهار داشت: همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز و سال جدید به شادی مردم رنگ معنویت می‌دهد.

وی با بیان اینکه با اشاره به راه اندازی دبیرخانه زبان کردی ایلام در استان، ابراز کرد: تدوین کلمات و لغات کردی ایلامی در یک مجموعه نیاز فرهنگی استان است که می‌تواند در آداب و رسوم و فرهنگ ما هم در داخل و در خارج کشور داشته باشد.

امام جمعه ایلام در ادامه با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه و مطبوعات استان در قرارگاه رسانه‌ای انتخابات استان، تصریح کرد: وقتی دشمن برای مهندسی افکار عمومی جامعه هزینه و کار می‌کند ضرورت دارد برای مقابله با برنامه‌های دشمن به صورت قرارگاهی فعالیت کرد.

حجت الاسلام «کریمی تبار» بیان کرد: یکی از ضرورت‌های جامعه ما توجه به توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و بهترین سنگر در برابر آسیب‌های اجتماعی قرآن کریم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار