مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت نباید بین اوراق تاریخ گم شوند

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: نگذاریم ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت در لابلای اوراق تاریخ گم شوند و مغفول بمانند چراکه مهمترین راهبرد نظام سلطه تحریف این ارزش‌ها است؛ بر همین اساس تلاش باید کنیم ارزش‌های دفاع مقدس آن‌گونه که بوده نشر پیدا کند.
کد خبر: ۶۵۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸ - 18March 2024

ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت نباید در اوراق تاریخ گم شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ خراسان رضوی در آیین تجلیل از منتخبین مرحله استانی و منطقه‌ای چهارمین جشنواره ملی تئاتر سنگر که در سالن آمفی تئاتر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی اندیشه‌ای را ماندگار می‌دانند که با هنر آمیخته و ارائه شود؛ بر همین اساس هرچه اندیشه هنرمندانه‌تر باشد ماندگارتر خواهد شد.

وی افزود: وظیفه داریم معارف ارزشمند و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت و مبانی این حماسه جاوید را با زبانی گویا و اثرگذار که زبان هنر است تبیین کنیم و آن را نشر دهیم.

این مسئول ادامه داد: در سطح استان و کشور تلاش‌هایی صورت می‌گیرد تا در گام اول معارف دفاع مقدس با بهترین و کارآمدترین زبان نشر پیدا کند و در گام بعد از تحریف و انحراف آن جلوگیری شود چرا که صفی از دشمنان به دنبال ایجاد انحراف در ارزش‌ها و معارف این حماسه جاوید هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: متقابلاً وظیفه فرزندان پیروان اسلام نام محمدی (ص) این است که با تمام وجود تلاش کنند تا معارف حقه اسلام و ارزش‌های به جا مانده از حماسه جاوید دفاع مقدس نشر پیدا کند.

سردار یوسفعلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای نمایش «چه کسی جنگ را آغاز کرد»، گفت: در این اثر که با حداقل امکانات تولید شده تلاش دارد تا بخشی از مظلومیت ملت مبارز، نستوه و کفرستیز ایران اسلامی و دژخیمی دشمنان را با زبان رمز و ایما به نمایش گذاشته شود تا گویای این حقیقت آشکار باشد که اولاً جنگ برای هیچ ملتی شرایط مناسبی را فراهم نمی‌کند و از طرفی ظلم و ستم ماندگار نیست. هرچقدر هم صف ظالمان گسترده باشد باز هم ظلم محکوم به شکست است.

وی تصریح کرد: امروز این حقیقت در غزه آشکار شده است و با وجود اینکه تمام دنیای کفر از رژیم کودک‌کش صهیونیستی به‌عنوان ظالم حمایت می‌کنند اما آنچه آشکارا به رخ جهانیان کشیده شده این است که حق با مردم مظلوم فلسطین و اهالی غزه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد: نگذاریم ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت در لابلای اوراق تاریخ گم شوند و مغفول بمانند چراکه مهمترین راهبرد نظام سلطه تحریف این ارزش‌ها است؛ بر همین اساس تلاش باید کنیم ارزش‌های دفاع مقدس آن‌گونه که بوده نشر پیدا کند.

این مسئول بیان داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی از دستگاه‌های فرهنگی استانی یاری می‌طلبد تا این مهم را با هم در یک حرکت منظم به پیش ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار