برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبدانان

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبدانان به ریاست حجت‌الاسلام «احمد فداله» و با حضور اعضای ستاد در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ - 18March 2024

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبدانانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبدانان به ریاست حجت‌الاسلام «احمد فداله» امام جمعه، محمد رحمانی فرماندار، و اعضای ستاد در محل دفتر امام جمعه شهرستان آبدانان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فداله امام جمعه آبدانان در این جلسه با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار داشت: وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ سازی و مردمی سازی این دو فریضه مهم است. وی افزود:هدایت، حمایت و نظارت بر فعالیت گروه‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین وظایف این ستاد است.

امام جمعه آبدانان تشریح کرد: هر قدمی که برای نماز، حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر بر میداریم مورد توجه خداست.

رحمانی فرماندار آبدانان نیز در این جلسه اظهار داشت: اهمیت و نقش ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بسیار بالا است و مسایل بسیاری ازجمله عفاف و حجاب نحوه تعامل با ارباب رجوع، استفاده صحیح از سرمایه‌های در اختیار، نمازاول وقت و… جز مسایلی است که در این راستا وظیفه همگانی است که باتذکر لسانی نسبت به منکرات حساسیت داشته و در راستای اشاعه معروفات هم تلاش داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای در صدد این هستند که مردم را از نظام نا امید کنند و این یکی از بزرگترین منکراتی است که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید مورد توجه قرار گیرد و کسانی که مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند باید نسبت به این مهم هم اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار