مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام عنوان کرد؛

فعالیت ۱۴۱ رسانه در استان ایلام

«هوشمند» گفت: ۱۴۱ رسانه در استان ایلام فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۳۲ مورد چاپی، ۶۸ مورد برخط و ۴۱ مورد نیز غیربرخط است.
کد خبر: ۶۵۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ - 18March 2024
فعالیت ۱۴۱ رسانه در استان ایلامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «علی هوشمند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در اختتامیه جشنواره افق روشن و نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام اظهار داشت: امسال ۶۲ مجوز سرپرستی روزنامه سراسری برای فعالیت در استان صادر که با احتساب آن اکنون ۱۵۰ سرپرستی روزنامه سراسری در استان فعالیت دارد و همچنین هفت مجوز سایر رسانه‌ها شامل هفته نامه، فصل نامه و پایگاه خبری نیز امسال مجوز گرفته‌اند.
 
وی از صدور مجوز ۱۴ کنسرت موسیقی پاپ و سنتی طی سال جاری در این استان خبر داد و بیان داشت: این کنسرت‌ها با اجرای ۱۱۲هنرمند و حضور پنج هزار و ۳۰۰مخاطب در استان برگزار شده است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از اجرای عمومی ۱۰ گروه نمایشی، ۱۵۰ سانس نمایش صحنه‌ای با سه هزار مخاطب خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها متناسب با نیاز مخاطبان در مناطق مختلف استان اجرا شده است.
 
هوشمند عنوان کرد: امسال در مجموع ۴۱ هزار جلد کتاب به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قالب ۳۰۰ عنوان چاپ شده که از این تعداد ۲۵ عنوان کتاب با موضوع کودک و نوجوان بوده که همگی بین مدارس، مساجد، کانون‌های مساجد، انجمن‌های ادبی، پیرایشگاه‌ها، مطبوعات و کتابخانه شخصی توزیع شده است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: امسال ۴۰۰ برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی با موضوع قرآن و عترت برگزار شده است.
 
هوشمند تصریح کرد: ۱۲۰ دانش اموز در مدارس هنر مشغول به تحصیل هستند که این افراد در رشته‌های نمایش، نقاشی، موسیقی و سینما تحصیل که امسال ۱۰ نفر آن‌ها در کنکور سراسری در رشته‌های نمایش و موسیقی در مراکز آموزش عالی کشور پذیرفته شده‌اند.
 
انتهای یپام/
نظر شما
پربیننده ها