فرمانده انتظامی استان فارس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

راه‌اندازی ۱۳۷۰ گشت انتظامی در فارس/ مردم به توصیه‌های نوروزی پلیس توجه کنند

سردار «حبیبی» با تاکید بر توجه مسافران نوروزی به توصیه‌های پلیس، گفت: در طرح نوروز ۱۴۰۳ پلیس فارس، حدود هزار و ۳۷۰ گشت انتظامی راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۶۵۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ - 19March 2024
مردم توصیه‌های نوروزی پلیس را مورد توجه قرار دهند/ راه اندازی حدود ۱ هزار و ۳۷۰ گشت انتظامی در فارسسردار «رهام بخش حبیبی» فرمانده انتظامی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز به تشریح عملکرد این نهاد طی سال ۱۴۰۲ پرداخت و اظهار داشت: تمام تلاش نیرو‌های خدوم انتظامی، ایجاد آسایش برای مردم است که از این رو با اقدامات پلیسی ۷۵ باند مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ منهدم شد و بالغ بر ۳۴ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.
 
سردار حبیبی با بیان اینکه ۸۱۸ خودرو و ۱۲۴ موتورسیکلت حامل مواد مخدر مورد توقیف قرار گرفت، ادامه داد: ۱۸ هزار و ۸۲۱ متهم در ارتباط با جرائم مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد همچنین در راستای جمع آوری ۱۰ هزار و ۷۵۷ معتاد متجاهر از سطح شهر‌ها جمع آوری شدند.
 
وی تصریح کرد: از مهر ماه تا کنون تعداد ۶ مرحله طرح آرامش در شهر اجرا شده که در این مراحل تعداد ۷ هزار و ۱۰۹ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ ماده ۱۶ و تبصره ۲ کمپ ماده ۱۵ گردیده اند و در این خصوص ۳ هزار و ۳۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی فارس به تشریح اقدامات پلیس فارس در خصوص مبارزه با قاچاق پرداخت و گفت: حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف شد که با افزایش ۸۹ درصدی کشفیات رو برو هستیم.
 
سردار حبیبی در ادامه سخنان خود با اشاره به کشف ۸۲ درصدی پرونده‌های ارجاع شده به پلیس فتا فارس، تاکید کرد: دستگیری ۳۸۶ اراذل و اوباش، انهدام ۱۰۰ باند سرقت، دستگیری ۱۲ هزار و ۱۲۴ سارق و کشف ۲۳ هزار
و ۳۲۳ فقره انواع سرقت از دیگر اقدامات پلیس فارس در سال ۱۴۰۲ است.
 
وی شعار فراجا در نوروز ۱۴۰۳ را «آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت» عنوان کرد و افزود: با توجه به تقارن سال نو با ماه مبارک، رمضان کارکنان انتظامی همچون سال‌های گذشته در ایام تعطیلات در آماده باش کامل جهت تامین و ارتقای امنیت و آرامش شهروندان و خدمت رسانی مضاعف به مردم و مسافران هستند.
 
فرمانده انتظامی فارس به اقدامات پلیس فارس در نوروز ۱۴۰۳ اشاره کرد و اظهار داشت: در طرح نوروز ۱۴۰۳ پلیس فارس با راه اندازی حدود ۱۳۷۰ گشت خودرویی موتوری و پیاده و همچنین بکارگیری حدود ۱۱ هزار نیرو در سطح، پارک‌ها تفرجگاه‌ها مناطق گردشگری و اقدام به تأمین نظم و امنیت مردم و مسافران نوروزی می‌کند.
 
بنابه گفته سردار حبیبی، قرارگاه نوروزی پلیس فارس برای خدمت رسانی مطلوب و بهتر به مردم و آمادگی برای ورودی پرنشاط و فعالانه به نوروز ۱۴۰۳ راه اندازی شده است تا امسال به مانند سال‌های گذشته، نظم و امنیت و آرامش را در سطح جامعه برقرار کنیم و هرگز اجازه نمی‌دهیم که خاطر مردم در این ایام مکدر شود.
 
وی تاکید کرد: برنامه ریزی‌های لازم برای استقرار بیش از ۱۰ ایستگاه شادی در محور‌های مواصلاتی در نقاط موثر با هدف رفع خستگی و افزایش هوشیاری رانندگان در طرح نوروز ۱۴۰۳ انجام شده است.
 
فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه قصد سفر خوشحالی است، از مسافران خواست تا توصیه‌های پلیس را برای تلخ نشدن شیرینی سفر خود جدی بگیرند و گفت: همه آحاد جامعه قطعا بدانند که پلیس مطابق قانون با مخلان امنیت و آرامش مردم برخورد می‌کند و در این را از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار