مسئول گروه جهادی شهدای حکیم باشی خبر داد؛

اجرای طرح کمک مومنانه در شهرستان کوه‌چنار

«معصومی» با اشاره به اجرای طرح کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان کوه‌چنار، گفت: در روز‌های پایانی سال و در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند بویژه جوانان و دانش آموزان، خدمات مختلف طرح کمک مومنانه انجام شد.
کد خبر: ۶۵۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ - 19March 2024

اجرای طرح کمک مومنانه به همت گروه جهادی شهدای حکیم باشی شهرستان کوه‌چناربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس فارس، «علیرضا معصومی» مسئول گروه جهادی شهدای حکیم باشی شهرستان کوه چنار امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: یکی از اقدامات گروه جهادی حمایت از خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار است و خوشبختانه با حمایت جهادگران و خیرین بزرگوار طرح‌های مختلف حماتی در روز‌های پایانی سال انجام شد.

وی افزود: از جمله خدمات حمایتی این گروه جهادی می‌توان به توزیع غذای گرم، توزیع پوشاک و کفش، توزیع آرد، اهداء میوه و شیرینی، بسته غذایی و ... انجام شده است که ارزش همه آن‌ها بالغ بر ۴۰ میلیون تومان می‌باشد.

معصومی در پایان سخنان خود گفت: روز‌های پایانی سال خانواده‌های محروم نیازمند اینگونه حمایت‌های جهادی و خیرخواهانه است و انتظار می‌رود همه نیک اندیشان در کمک رسانی به این خانواده‌ها تلاش نمایند تا باعث شادکامی آن‌ها در این روز‌های سال جدید شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار