وزیر کشور در بازدید از قرارگاه نصر پلیس راهور فراجا تاکید کرد؛

لزوم توجه مسافران نوروزی به تذکرات پلیس/ اجرای طرح تنبیه و تشویق برای رانندگان قانونمدار و قانون‌گریز در سال آینده

وحیدی با اشاره به موضوع افزایش جریمه‌های رانندگی سال آینده گفت: فراجا به درستی برای کسانی که تخلف می‌کنند جرایم بیشتری پیش بینی کرده است این در حالی است که تشویق هم برای رانندگان قانونمدار خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۵۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ - 19March 2024

لزوم توجه مسافران نوروزی به تذکرات پلیس/به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور صبح امروز (سه شنبه) در بازدید از قرارگاه نصر پلیس راهور فراجا ضمن خداقوت به همه دستگاه‌های مسئول در سفر‌های نوروزی اظهار داشت: مردم به پشتوانه پلیس در جاده‌ها حضور دارند و این بسیار ارزشمند است.

وحیدی گفت: در این سفر‌ها ایمنی مورد تاکید است و باتوجه به گزارشات در چند روز گذشته و عدد جانباختگان مورد تاسف و تاثر است و باید بیشتر مردم رعایت کنند و به دستورات پلیس توجه کنند.

وزیر کشور ادامه داد: پلیس با بهره‌گیری از همیاران پلیس باید در تمامی جاده‌ها حضور داشته باشد و مردم را نسبت به حوادث ترافیک توجیه کنند. 

وی با تاکید بر بهره‌گیری از گشت‌های پهپادی، جاده‌ای و شهری تصریح کرد: پلیس باید از تمامی ظرفیت‌ها برای تسهیل در سفر‌های ایمن استفاده کند.

وحیدی با تاکید بر اینکه باید انظباط اجتماعی از سوی همگان رعایت شود، خاطرنشان کرد: رعایت هنجار‌های اجتماعی با توجه به ماه مبارک رمضان بسیار مورد تاکید است و باید بستر‌های لازم در جهت رعایت هنجار‌های این‌ ماه مبارک توسط دستگاه‌ها ایجاد شود.

وزیر کشور درباره پیشنهاد فراجا مبنی بر افزایش جریمه‌های رانندگی سال آینده گفت: فراجا به درستی برای کسانی که تخلف می‌کنند جرایم بیشتری پیش بینی کرده است این در حالی است که تشویق هم برای رانندگان قانونمدار خواهیم داشت.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار