استاندار فارس در افتتاح قرارگاه نوروزی پلیس:

هدف پلیس و دستگاه‌های اجرایی کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات جاده‌ای است

«ایمانیه» با اشاره به هدف اقدامات نوروزی دولت و دستگاه‌های انتظامی و اجرایی تصریح کرد: همه اقدامات، تلاش‌ها و تدابیر برای این است که تصادفات و تلفات جاده‌ای بصورت چشمگیر کاهش یابد.
کد خبر: ۶۵۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ - 19March 2024

هدف پلیس و دستگاه‌های اجرایی فارس کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات جاده‌ای استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان فارس صبح امروز (۲۹ اسفند) با حضور «محمدهادی ایمانیه» استاندار در جهت خدمت رسانی به مردم و مهمانان نوروزی در استان فارس افتتاح شد.
 
ایمانیه در این آئین ضمن تبریک سال جدید شمسی، ابراز امیدواری کرد سال پیش رو، سال ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و سال پایان غمِ امت اسلام باشد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهدای نیروی انتظامی گفت: شهدای فراجا امنیت مردم را با نثار جان خود حفظ کردند و امروز در امنیت و آرامش مردم نقش دارند و جا دارد قدردان این خانواده‌های معظم باشیم.

این مقام مسئول افزود: عزیزان ما در نیروی انتظامی در طول سال مشغول خدمت هستند و در تامین آسایش و آرامش مردم بصورت شبانه روزی همواره نقش اساسی دارند؛ به همین سبب است که مردم به امید شما به مسافرت می‌روند چرا که یقین دارند علاوه بر اینکه از اموال ایشان در شهر خود حفاظت می‌کنید، در طول سفر هم از آن‌ها و خانواده هایشان مراقبت خواهید کرد.

استاندار فارس با اشاره به هدف اقدامات نوروزی دولت و دستگاه‌های انتظامی و اجرایی تصریح کرد: همه اقدامات، تلاش‌ها و تدابیر برای این است که تصادفات و تلفات جاده‌ای بصورت چشمگیر کاهش یابد؛ بنده هم آمادگی دارم به سهم خود در این زمینه همکاری کنم.

نماینده عالی دولت در فارس در بخش دیگر سخنان خود به تقارن نوروز باستانی با ماه مبارک رمضان اشاره و حاضران را به مطالعه دعای ورود به ماه رمضان مندرج در صحیفه سجادیه فراخواند و از اهمیت و جایگاه ماه رحمت الهی سخن گفت و اظهار کرد: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در ایام نوروز از ضروریات است و برای تحقق آن باید غیرتمندانه وارد شد؛ قطعا با همکاری میهمانان عزیز، حرمت ماه رمضان را حفظ می‌کنیم.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود از افزایش ساعات بازدید از امکان گردشگری و تاریخی استان در صورت نیاز سخن گفت و افزود: برای رعایت حال مهمانان عزیز، مکان‌هایی به شکل محصور در اماکن گردشگری استان تعریف شده تا مسافران ضمن رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، از آن استفاده کنند.
 
استاندار فارس در پایان خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌ها و مسئولین و متولیان نهاد‌های مختلف دست به دست هم‌داده‌اند تا خاطره‌ای خوب و ماندگار برای مهمانان ثبت و ضبط نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار