فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون خبر داد؛

کسب مقام برتر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون

سرهنگ پاسدار «حیاتی» گفت: در ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فجر فارس در بین نواحی استان، بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون مقام برتر را کسب کرد.
کد خبر: ۶۵۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ - 19March 2024
بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون عنوان مقام برتر استانی را کسب کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «حسین حیاتی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون امروز در نشستی مجازی با خبرنگاران اظهار داشت: در ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فجر فارس در بین نواحی استان، بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون مقام برتر را کسب نمود.
 
وی ادامه داد: امروز یکی از محور‌های اصلی حاکمیت مردم در نظام مردم سالاری دینی بر مبنای آموزه‌های دینی، خدمت رسانی به مردم بخصوص قشر آسیب پذیر و محروم جامعه است که بسیج به علت مردمی بودن، انگیزه بالا و بدون چشمداشت، کار‌های بزرگ را با کمترین موانع امکان‌پذیر می‌کند.
 
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: دستیابی به توسعه پایدار و به تبع آن توسعه پایدار جوامع شهری و روستایی، یکی از اهداف اساسی در حیطه مسائل عمرانی می‌باشد که مستلزم برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و مدیریت دقیق و کارآمد است که بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون در این راستا بخوبی انجام وظیفه نموده است.
 
«محمدجعفر شفیعی» مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون نیز در ادامه اظهار داشت: دست‌یافتن به توسعه‌ای پایدار و متوازن که بتواند نیاز‌های جامعه محلی را برآورده و موجب رضایتمندی و رفاه عمومی شود، نیازمند داشتن برنامه و برنامه‌ریزی مشارکتی است که در این راستا با همکاری دهیاران و شورای اسلامی اقدامات خوبی در سال جاری صورت گرفت.
 
وی توزیع متعادل امکانات و خدمات‌رسانی بهینه به جوامع شهری و روستایی را عامل مهمی در توسعه، عمران و آبادانی شهر‌ها و روستا‌ها دانست و افزود: امروز باید با ارایه خدمات و امکانات زیرساختی و رفاهی مناسب، شکاف بین شهر و روستا را کاهش داده و با این اقدام موثر، می‌توان ضمن جلوگیری از مهاجرت‌های بی‌رویه به جامعه شهری، موجبات تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار روستایی را فراهم نمود.
 
مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با بیان اینکه مردم در خدمت‌رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا کرده و همواره در تمامی مناسبت‌ها حضور چشمگیری دارند، خاطر نشان کرد: امید است با توجه به سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم و حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای توسعه و تقویت اقتصاد جوامع شهری و روستایی بتوانیم بیش از پیش در خدمت‌رسانی به قشر محروم و آسیب پذیر جامعه گام‌های مؤثر و مفیدی برداریم.
 
شفیعی در پایان به اقدامات بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون در بخش عمران و معماری اشاره و گفت: اجرای طرح عمران روستا، خدمات گروه جهادی شهدای عمران در راستای ساخت مسکن برای محرومین، برگزاری شورای مسکن جهادی، نظارت بر پروژه نهضت ملی مسکن، برگزاری شورای هیئت اندیشه ورز به صورت مستمر، رزمایش کمک‌های مؤمنانه در طول سال بمناسبت‌های مختلف جهت قشر کارگران ساختمانی، تولید محتوا در راستای روشنگری و بصیرت افزایی در کانال‌های ایتا، روبیکا و ثامن، برگزاری میز خدمت جهادی مسکن، برگزاری مسابقات ورزشی جامعه مهندسین، برگزاری شورای قشر، برگزاری سلسله نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی جهاد تبیین در طول سال بویژه در ایام انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و ... از اهم برنامه‌های اجرایی بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون در سال اجرایی بوده است.
 
در این مراسم که با حضور مسئولین کشوری و استانی در سالن همایش‌های شورای شهر شیراز برگزار شد، از محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار