هلاکت یک فرمانده صهیونیست دیگر در نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یکی دیگر از نظامیان صهیونیست در نبرد‌های جاری در نوار غزه به دست مبارزان مقاومت فلسطین اذعان کرد.
کد خبر: ۶۵۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ - 19March 2024

هلاکت یک فرمانده صهیونیست دیگر در نوار غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یکی دیگر از نظامیان صهیونیست در نبرد‌های جاری میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در نوار غزه به هلاکت رسیده است.

بر اساس اذعان ارتش رژیم صهیونیستی فرمانده اتاق عملیات تیپ ۴۰۱ ارتش این رژیم در نبرد‌های جاری در شمال نوار غزه به هلاکت رسیده است.

با احتساب این نظامی صهیونیستِ کشته‌شده، شمار نظامیان صهیونیستی که از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به دست مبارزان مقاومت فلسطین به هلاکت رسیده‌اند به ۵۹۴ نفر افزایش می‌یابد.

گفتنی است این‌دست آمار‌ها در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشار‌های محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار