مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد؛

آماده باش هلال احمر خوزستان با ۸۶۰ نیروی امدادی و نجاتگر

شعبانی گفت: باتوجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی خوزستان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی قدرتمند در استان و احتمال وقوع سیل، جلسه‌های ستادی برگزار و اقداماتی در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۶۵۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ - 19March 2024

آماده باش هلال احمر خوزستان با ۸۶۰ نیروی امدادی و نجاتگربه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «وحید شعبانی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان امروز در جمع اصحاب رسانه از آماده باش نیرو‌های امدادی و نجاتگر این جمعیت در پی هشدار هواشناسی و فعالیت سامانه بارشی قدرتمند در استان خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: باتوجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی خوزستان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی قدرتمند در استان و احتمال وقوع سیل، جلسه‌های ستادی برگزار و اقداماتی در دستور کار قرار گرفت.

شعبانی افزود: بر همین اساس ۸۶۰ نیروی امدادی و نجاتگر جمعیت هلال احمر در نقاط مختلف استان درحال حاضر آماده باش کامل هستند و درصورت نیاز وارد عمل خواهند شد.

وی به برگزاری مانوری در اهواز و رصد نقاط در معرض آبگرفتگی اهواز اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون گزارشی مبنی بر بروز مشکل و آبگرفتگی منازل اطلاع رسانی نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان یادآور شد: تجهیزات لازم برای اسکان اضطراری مهمانان نوروزی و افراد در معرض آبگرفتگی در انبار‌ها ذخیره شده است و در صورت بروز مشکل، خدمات لازم ارائه داده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار