معترضان نتانیاهو بزرگراه تل‌آویو را بستند

معترضان اسرائیلی در مخالفت با مواضع کابینه بنیامین نتانیاهو درباره اسرای این رژیم در غزه، یک بزرگراه را در تل‌آویو مسدود کردند.
کد خبر: ۶۵۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ - 20March 2024

معترضان نتانیاهو بزرگراه تل‌آویو را بستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در شرایطی که شبکه الجزیره از تداوم مذاکرات در دوحه درباره جنگ غزه خبر داده، ادامه اعتراضات داخلی در فلسطین اشغالی علیه نتانیاهو همچنان خبرساز است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل روزنامه جروزالم پست خبر دادند که روز چهارشنبه تعدادی از اعضای گروه موسوم به «مجمع خانواده‌های گروگان و مفقود» در بزرگراه آیالون در تل‌آویو تظاهرات کردند و بخش شمالی این بزرگراه را بستند.

آیالون در تل‌آویو تظاهرات کردند و بخش شمالی این بزرگراه را بستند.معترضان صهیونیست بنرهای بزرگی با چهره نتانیاهو در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «این بر عهده توست، بدون توافق از قطر برنگردید».اشاره معترضان صهیونیست به حضور هیات اسرائیلی به سرپرستی رئیس موساد در دوحه است.

سخنگوی وزارت خارجه قطر روز گذشته اعلام کرده بود که صحبت درباره پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس در جنگ اسرائیل علیه غزه، بسیار زود است اما «به آن خوشبین هستیم».شبکه الجزیره امروز گزارش داد که مذاکرات در دوحه با موضوع جنگ اسرائیل علیه غزه برای سومین روز در حال ادامه است.

انتهای پیام/ 241

 

نظر شما
پربیننده ها