نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

مقاومت غزه و محور مقاومت شکوهی از عظمت اسلام است

آیت الله «صفایی بوشهری» گفت: جریان غزه دل‌ها را به درد آورد، ولی مقاومت غزه و محور مقاومت شکوهی از عظمت اسلام را نشان داد.
کد خبر: ۶۵۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴ - 20March 2024

مقاومت غزه و محور مقاومت شکوهی از عظمت اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز  در پیام نوروزی خود با تبریک حلول سال جدید، اظهار داشت: تقارن این عید با ماه مبارک رمضان نشان از معنویت و طبیعت در عرصه بهار زندگی دارد.

وی با بیان اینکه سالی که گذشت برای جهان اسلام ویژه بود، افزود: جریان غزه دل‌ها را به درد آورد، ولی مقاومت غزه و محور مقاومت شکوهی از عظمت اسلام را نشان داد.

صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه مردم در عرصه‌های مختلف حضور، حماسه آفریدند، بیان کرد: دشمن دنبال این بود که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نکنند یا کم شرکت کنند و در انتخابات به دنبال تقلیل مشارکت مردم به زیر ۲۰ درصد بود.  

وی افزود: مردم ایران به ویژه مردم با فرهنگ و ولایتمدار استان بوشهر با هدایت‌های مقام معظم رهبری در انتخابات حماسه آفریدند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: مردم وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و می‌طلبد که مسوولان ما در همه عرصه‌ها در خدمت مردم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار