باصدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر سال نو را تبریک گفت

سرهنگ پاسدار «غریبی» با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶ - 20March 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر فرارسیدن ایام نوروز راتبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر،سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با صدور پیامی فرارسیدن سال جدید و ایام نوروز را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِیَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

تقارن زیبا و دل‌نشین بهار قرآن در ماه مبارک رمضان، ماه بندگی با بهار طبیعت و عید نوروز ارمغان عبادات سحرگاهی با نسیم روح‌بخش کلام الهی در فصل شکوفایی گل‌ها و طبیعت، تلاقی بی‌بدیلی از خلوص بندگی و معنویت در دو بهار عطرآگین را به تصویر کشیده است.

بهار و آغاز سال نو و به دنبال آن دگرگونی طبیعت و زنده شدن از دل زمستان نشانگر قدرت لایزال الهی است همان قدرتی که از دل آن در روز رستاخیز و معاد زندگی انسان معنای حقیقی و واقعی خود را می‌یابد و بهار ابدی را تجربه می‌کند.

به برکت نفس و وجود مقدس شهدا،ایثارگران وجانبازان، امروز کشور و ملت ما غرق در آرام،شادی و سرور در  ایام نوروز هستند و خدمت تک تک عزیزان و خانواده‌های مدافع حرم و وطن عرض تبریک و شادباش دارم و امیدوارم خداوند متعال اجر اعمال صالح این عزیزان را از خزانه غیبش عطا فرماید.

اینجانب فرارسیدن سال ۱۴۰۳، عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را به محضر مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، مردم شریف استان بوشهر تبریک عرض می نمایم، امید است در سال جدید با عنایت و یاری خداوند منان و در راستای منویات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و تدبیرهای گره گشای ایشان قدم برداریم، تا سالی سرشار از کامیابی، پیشرفت و موفقیت را برای کشور عزیزمان ایران اسلامی رقم بزنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار