رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه:

طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» به مسافران نوروزی در گناوه معرفی می‌شود

حجت الاسلام «محمدی» گفت: معرفی طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» در ایام عید نوروز همزمان با آئین استقبال مسافران نوروزی در شهرستان گناوه کلید خورد.
کد خبر: ۶۵۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹ - 21March 2024

طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» به مسافران نوروزی در گناوه معرفی می‌شودحجت‌الاسلام والمسلمین «علی محمدی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس دربوشهر،با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن نوروز سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: جامعه‌ای سعادتمند خواهد شد که در پرتو نورانیت قرآن و دستورات آن قرار گیرد و زندگی خود را با آیه‌های قرآن ورق بزند و عمر گرانمایه را نورانیتی دیگر ببخشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: امسال تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت قرآن، آرمانی است که در حال تحقق است و سطر سطر زندگی کردن را در هوای قرآن تجربه خواهیم کرد.

حجت الاسلام محمدی گفت: معرفی طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» در ایام عید نوروز همزمان با آئین استقبال مسافران نوروزی در شهرستان گناوه انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: این طرح در چند مرحله با حفظ سی آیه شروع و در زمانبندی ۴ ساله با هدایا و جوایز ارزشمند معنوی مانند حج عمره و تمتع ادامه می‌یابد که از نکات قابل توجه این طرح، «حفظ کنیم بیاموزیم» و «در هوای قرآن زندگی کنیم» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار