امام جمعه موقت اصفهان:

تنها راه مهار تورم، جهش تولید با مشارکت مردم است

آیت‌الله مهدوی بر ضرورت استمرار و جهش تولید تاکید کرد و گفت: تنها راه مهار تورمی که علی رغم تلاش به نقطه قابل قبولی نرسیده، جهش تولید با مشارکت مردم است.
کد خبر: ۶۵۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷ - 22March 2024

تنها راه مهار تورم، جهش تولید با مشارکت مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سیدابوالحسن مهدوی» امام جمعه موقت اصفهان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان ضمن تبریک تقارن بهار قرآن و طبیعت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که شعار سال گذشته همچنان پا بر جا است و در این راستا باید توجه داشت که قطعاً راه مهار تورم در جهش تولید و مشارکت مردمی است.

وی با اشاره به ضرورت جهش تولید با حضور مردم در عرصه تولید گفت: توصیه رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال گذشته، رشد تولید و مهار تورم بود و در این راستا دولت تلاش‌های فراوانی انجام داد اما هنوز به نقطه قابل قبول نرسیده است.

مهدوی ادامه داد: در سال گذشته دولت دستاوردهای مهمی کسب کرد که افزایش رتبه اقتصادی ایران، کسب رتبه ۱۰ در بین کشورهای جهان، حضور بین ۶ قدرت نظامی و پهپادی جهان و کسب رتبه نهم در موضوع انرژی از آن جمله است، همچنین در پرتاب ماهواره جایگاه دهم در بین کشورهای جهان کسب شده است که حاصل تلاش نخبگان و دانشمندان ایرانی است.

امام‌ جمعه موقت اصفهان ادامه داد: باید تلاش‌های اقتصادی در سفره مردم مشهود باشد، در این راستا رهبر انقلاب فرمودند مسئله اقتصاد هنوز مسئله اول کشور است و ضرورت دارد با امید در این زمینه حرکت کرد.

مهدوی ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات تاکید کرد: انتخابات با امنیت کامل در سراسر کشور انجام شد و سلامتی این انتخابات با معیار قابل قبولی در سراسر کشور محقق شد، در حالی که دشمن به دنبال کاهش مشارکت بود اما خوشبختانه افزایش رشد مشارکت به ویژه در استان اصفهان را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه رعایت تقوا است، تصریح کرد: همان‌طوری که در آیه ۱۸۳ سوره بقره تاکید شده است روزه جهت تقویت تقوا است. خداوند متعال در آیه ۱۳۱ سوره نساء تاکید دارد که توصیه به تقوا مختص به مسلمانان نیست و قوم‌های پیش از مسلمانان نیز به تقوا دعوت شده‌اند. در دعای افتتاح می‌خوانیم خدایا به تو شکایت می‌کنیم در زمانی حضور داریم که در مدت غیبت امام (عج) قرار داریم و درخواست داریم هرچه زودتر ظهر ایشان نزدیک شود.

این مسئول تاکید کرد: امام حسن مجتبی(ع) با صبر و متانت موضوعات را برای نزدیکان خود که دچار شک و تردید بودند تبیین می‌کردند، امروزه رهبران فکری جامعه با صبر و حوصله باید شبهات مطرح در جامعه را پاسخ دهند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به عملیات طوفان الاقصی در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی متذکر شد: امروز بزرگ‌ترین شکست و رسوایی در طول تاریخ برای رژیم کودکش صهیونیست رقم خورده و آمریکا نیز با حمایت خود از جنایت‌های صهیونیستی خشم جهانی را علیه خود برانگیخت، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شکست غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی امروز قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار