رییس اداره فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

رویداد «طلافنگ» تا ۱۵ فروردین ماه تمدید شد

پایون گفت: با توجه به درخواست‌ها و استقبال هنرمندان، مهلت ارسال اثر به جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.
کد خبر: ۶۵۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷ - 22March 2024

رویداد «طلافنگ» تا ۱۵ فروردین ماه تمدید شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «مهدی پایون» رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه طلافنگ، جشنواره و رویدادی ملی است که بستر را برای ارتباط بین تولیدکنندگان محتواهای پویانگاری و موشن گرافیک‌ها با متولیان مجموعه‌های فرهنگی تخصصی فراهم می‌کند، اظهار داشت: هدف از رویداد ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ»(طلاهای فرهنگی) استخراج و به اشتراگ‌گذاری فکر، ایده، هنر است.

وی ادامه داد: «آسیب‌های اجتماعی»، «قصص قرآنی و آیات تبیین»، «جایگاه نماز در جامعه اسلامی» و «سبک زندگی، اسلامی ایرانی» چهار محور این جشنواره است.

دبیر جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» اظهار داشت: هنرمندان می‌توانند انواع موشن‌گرافی دو بُعدی، سه بُعدی، استاپ‌موشن کمیک‌موشن، موشن آبجکت، اینفوموشن و استوری موشن را به جشنواره ارسال کنند و اولویت با آثاری است که با موضوع‌های جشنواره همخوانی بیشتری داشته باشد.

وی تأکید کرد: حجم موشن‌ها باید حداکثر ۵۰ مگابایت و زمان هر موشن حداکثر ۱۲۰ ثانیه باشد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر سه اثر ارسال و مالکیت اثر نیز باید با شخص ارسال‌کننده باشد.

پایون با اشاره به جوایز هر بخش بیان کرد: جوایز نفر اول تا سوم هر بخش بطور مستقل و به ترتیب ۱۰، هشت و پنج میلیون تومان است که به چهار اثر در حوزه بهترین سناریو و ایده‌پردازی، بهترین گویندگی، بهترین تصویرگری و بهتری کارگردانی و تدوین جوایزی اهدا خواهد کرد.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ به نشانه اینترنتی جشنواره طلافنگ ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار