فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور مطرح کرد؛

پدافند هوایی ارتش در آمادگی و هوشیاری کامل

امیر کلهر از حفظ آمادگی و هوشیاری و ارتقای توان رزم پدافند هوایی ارتش خبر داد و گفت: پیشرفت و اقتدار امروز پدافند هوایی متکی بر خودباوری و تکیه بر توان داخلی جوانان انقلابی این مرز و بوم است.
کد خبر: ۶۵۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ - 22March 2024
پدافند هوایی ارتش در آمادگی و هوشیاری کاملبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «رضا کلهری» فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور عصر امروز در بازدید از سایت‌ها و مواضع پدافندی مستقر در استان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی ارتش با عزم و اراده جدی، حفظ آمادگی و هوشیاری و ارتقای توان رزم و با همکاری و همراهی با سایر نیروهای مسلح پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف به دست آورده و به یک قدرت بین‌المللی تبدیل شده است.
 
امیر کلهری با تاکید بر نقش سربازان در تحقق امنیت، افزود: ملت ایران به شما سربازان که امنیت آنها را فراهم می‌کنید افتخار می‌کنند؛ سربازانی که  در نقاط مختلف مشغول فعالیت شبانه‌روزی هستند و چشمان همیشه بیدار پدافند بوده و با تلاش مداوم و بی‌وقفه خود از حریم آسمان میهن دفاع می‌کنند.
 
فرمانده منطقه‌ پدافند هوایی جنوب ارتش با اشاره به پیشرفت روزافزون پدافند هوایی، خاطرنشان کرد: پیشرفت و اقتدار امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متکی بر خودباوری و تکیه بر توان داخلی جوانان انقلابی این مرز و بوم است.
 
وی در پایان این بازدید گفت: امیدواریم سال نو برای ملت ایران سال شکوفایی و پیشرفت توامان در همه زمینه‌ها به‌ویژه در صنعت دفاعی و نظامی باشد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار