استاندار کرمانشاه:

تحقق شعار سال یکی از اولویت‌های استان است

«صحرایی» گفت: تحقق شعار سال یکی از اولویت‌های استان است وباید ذهن و فکر خود را در حیطه کاری بر تحقق شعار سال که از سوی امام خامنه‌ای «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، متمرکز کنیم زیرا با توجه به اقتضائات کشور و استان، این راهبرد اساسی کارگشای مسائل خواهد بود.
کد خبر: ۶۵۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸ - 26March 2024

استاندار کرمانشاه: تحقق شعار سال یکی از اولویت‌های استان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در نشست با معاونین استانداری و فرمانداران استان با موضوع بررسی عملکرد شهرستان ها در میزبانی از مسافران نوروزی، پیگیری نیازها و دغدغه های فرهنگی و اقتصادی مردم استان و شعار سال در سالن شهید سلیمانی استانداری، اظهار داشت: همه مسوولان باید با استفاده از ظرفیت دستگاه های متبوع خود و بکارگیری توان کارشناسان و نخبگان به تحقق شعار سال در استان کمک کنند.

استاندار کرمانشاه تحقق شعار سال را یکی از اولویت‌های استان دانست و گفت: باید ذهن و فکر خود را در حیطه کاری بر تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، متمرکز کنیم زیرا با توجه به اقتضائات کشور و استان، این راهبرد اساسی کارگشای مسائل خواهد بود.

صحرایی در ادامه سخنان خود با اشاره به تعطیلات و سفرهای نورورزی تاکید کرد: مصوباتی که در خصوص سفرهای نوروزی قبل از سال برای استان مصوب شد باید همچنان اجرای آن در دستور کار مسوولان باشد و فرصت ها و امکانات موجود در اختیار میهمانان نوروزی قرار داده شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه تصادفات و تلفات برون شهری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان کاهش پیدا کرده و این نشان می دهد که اقدامات خوبی در رفع نقاط حادثه خیز در استان انجام شده که این اقدامات باید برای رفع دیگر نقاط پرحادثه نیز ادامه پیدا کند.

استاندار کرمانشاه خواستار اتخاذ تمهیدات بیشتر در شهر کرمانشاه برای برچیدن زمینه های تصادفات درون شهری که عمده قربانیان عابر پیاده هستند، شد و از شهرداری کرمانشاه خواست که در این زمینه با جدیت بیشتری ورود پیدا کند.

صحرایی همچنین بر نظارت دقیق بر قیمت کالاها و فعالیت نانوایی ها در سطح شهرستان ها و توجه به خدمت رسانی در ادارات به مردم تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش همچنین با اشاره به نزدیک شدن به «شب های قدر» و همچنین «روز قدس»تصریح کرد: هر چقدر که به مناسبت ها نزدیک می شویم باید تبلیغات شهری و محیطی در راستای گرامیداشت این ایام پررنگ تر شود.

صحرایی در ادامه با اشاره به وجود مزیت های فراوان گردشگری و میراث فرهنگی در استان و تاکید بر استفاده مردم از این فرصت ها گفت: آنچه که با توجه به شرایط گردشگری و میراث فرهنگی برای ما اولویت دارد استفاده کامل مردم استان و مهیمانان نوروزی از این زیبایی های طبیعی است و هیچ ممانعتی برای استفاده مردم از طبیعت و آثار گردشگری وجود ندارد و ما نیز موظف به برقراری امنیت برای بازدید و حضور مردم در این مکان ها هستیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: اما متاسفانه بعضی از افراد و گروه ها که از بدخواهان مردم هستند با برنامه ریزی و غالب کردن ایده های خود خارج از ضوابط قانونی به دنبال برهم زدن جشن و شادی مردم و به انحراف کشاندن فضای شادی در جامعه هستند از این رو حساب مردم که طبق ضوابط قانونی به دنبال استفاده از شرایط گردشگری و میراث فرهنگی استان هستند، با این افراد جدا است.

وی بیان کرد: فراخوان برنامه ای که در چارچوب قانون باشد و مسئولیت ها را قبول کند هیچ مانعی ندارد اما فراخوان های غیر قانونی طبیعتاً به دنبال ایجاد آسیب و برهم زدن نظم و آرامش مردم هستند و هیچ کس حق ندارد خارج از چارچوب های قانونی عرصه ای برای بی احترامی در ماه مبارک رمضان و اعتقادات مردم ایجاد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها