رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر تأکید کرد:

تحقق‌یافتن شعار سال نیازمند مشارکت جدی مردم

«چمکوری» گفت:جهت تحقق‌یافتن شعار سال نیازمند مشارکت جدی همه اقشار مردم اعم از بخش خصوصی، تعاونی‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در صحنه است.
کد خبر: ۶۵۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳ - 28March 2024

تحقق‌یافتن شعار سال نیازمند مشارکت جدی مردم«محمد چمکوری» رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و تبریک سال جدید ۱۴۰۳ به شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع جهش تولید با مشارکت مردم که شعار برگزیده سال توسط مقام معظم رهبری است به این معنا است که تولید شاه‌‌کلید حل مشکلات اقتصاد امروز کشور است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: جهت تحقق‌ یافتن این شعار نیازمند مشارکت جدی همه اقشار مردم اعم از بخش خصوصی، تعاونی‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: جهش تولید با سرعت عادی و معمولی نمی‌تواند مشکلات کشور به خصوص تورم را حل کند و ارزش پول ملی را به جایگاه واقعی آن بازگرداند.

چمکوری تصریح کرد: در شرایط کنونی که دولت در مهار تورم همه تلاش خود را بکار برده نیازمند به یاری بخش خصوصی و تعاونی‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر به موانع جهش تولید اشاره کرد و افزود: اما موانع مهمی که بر سر جهش تولید وجود دارد در بخش بانکداری به خصوص سیاست ارزی و اعطای وام و ثروت هنگفت در بخش پتروشیمی‌ها، پالایشگاها و اصلاحات در اتاق بازرگانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار