مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

۱۳ هزار شهروند البرزی در سال ۱۴۰۲ به راهیان نور اعزام شدند

سردار «اسلامی» از اعزام ۱۳ هزار نفر از استان البرز جهت بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵ - 28March 2024

۱۳ هزار البرزی در سال ۱۴۰۲ به راهیان نور اعزام شدندسردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، با بیان اینکه اکثریت این افراد دانشجو و دانش آموز بودند، اظهارداشت: راهیان نور فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است.

سردار اسلامی با اشاره به اهمیت راهیان نور، افزود: این اردو‌ها نقش مهمی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقابله با جنگ نرم دشمن دارند.

وی ادامه داد: راهیان نور جوانان را با رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا آشنا کرده و روحیه ایثار و شهادت طلبی را در آن‌ها تقویت می‌کند و این اردو‌ها همچنین فرصتی برای بصیرت افزایی و دشمن شناسی نسل جوان است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، برنامه‌های متنوعی برای اعزام اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی دفاع مقدس پیش بینی شده بود که به شکر خدا این برنامه‌ها طبق پیش بینی‌های انجام شده در استان عملیاتی شد.

سردار اسلامی خاطرنشان کرد: راهیان نور فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، شرکت در این اردوها، به ویژه برای نسل جوان، ضرورتی انکارناپذیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها