مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

جذب 551 حامی طی ماه رمضان در زنجان

«صالحی» گفت: کمیته امداد استان زنجان به منظور تکریم ایتام و خانواده‌های تحت حمایت و زمینه‌سازی برای مشارکت خیران در حمایت از فرزندان عزیز ایتام و محسنین تحت حمایت پویش جذب حامی را همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند.
کد خبر: ۶۵۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷ - 28March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «روح‌الله صالحی» مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۴ هزار و ۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: بهره گیری از ظرفیت خیران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از اولویت‌های این نهاد در حمایت از این گروه از جامعه هدف است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال نیز برای بهره گیری بیشتر از ظرفیت حامیان و خیرین ۳۱ پایگاه حامی در شب‌های قدر جذب خواهد شد و طبق آمار‌های موجود تاکنون ۵۵۱ حامی در استان جذب شده است.

وی با اشاره به اجرای پویش جذب حامی برای فرزندان عزیز ایتام و محسنین در زنجان گفت: براساس این طرح هر یک از افراد نیکوکار و حامیان می‌توانند حمایت مالی و معنوی یک یا چند کودک یتیم را برای یک سال یا بیشتر عهده دار شوند.

صالحی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها