سید نظام‌الدین طباطبایی خبرداد

ارائه خدمات رایگان در بیمارستان‌های تهران در هفته بسیج

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج خدمات رایگان در 14 بیمارستان و شبکه بهداشتی و درمانی تهران در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵ - 23November 2013

ارائه خدمات رایگان در بیمارستان‌های تهران در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سید نظامالدین طباطبایی مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج به تشریح برنامههای این مجموعه در طی هفته یاد شده پرداخت و اظهار داشت: با توجه به توسعه فعالیتهای بسیج در تمامی زمینههای علمی، درمانی، خدماتی، فرهنگی و سیاسی و انتخاب شعار بسیج پیشتاز حماسه و خدمت برای هفته بسیج سال 92، به همین منظور سازمان برنامههای خود را در این مقطع زمانی با همین رویکرد طرح ریزی کرده است.

طباطبایی با اشاره به برنامههای بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی به عموم مردم در طی هفته یاد شده، افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا هفتم آذرماه در 14 بیمارستان و شبکه بهداشتی و درمانی، خدمات رایگان و صلواتی را در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به سه هزار نفر از مردم مناطق جاجرود

وی با اشاره به برپایی درمانگاه صحرایی مرحوم خیراندیش در روستایی سعیدآباد منطقه جاجرود به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به 3 هزار نفر از مردم این منطقه، بیان کرد: از پنجم آذرماه 10 تیم عمومی به منظور بیماریابی به منطقه جاجرود اعزام میشوند و با جمع بندیهای لازم تیمهای تخصصی چشم پزشکی و اطفال از دهم آذرماه به منطقه مورد نظر اعزام میشوند.

طباطبایی تاکید کرد: بیمارانی که نیاز به جراحیهای سنگینتر داشته باشند، مددکاری بیمارستان، بیماران را پذیرش میکند تا بیماران بتوانند در هفتههای بعدی امور مربوط به جراحیهای خود را به صورت رایگان پیگیری کنند.

برپایی کارگاههای قرآنی سبک زندگی در سطح بیمارستانهای تهران

وی با اشاره به برگزاری 7 کارگاه قرآنی سبک زندگی در سطح بیمارستانها و دانشگاههای علوم پزشکی تهران، تصریح کرد: برپایی دو کارگاه حجاب و عفاف با موضوع خانوادههای عفت بنیان، دیدار و تجدید بیعت با خانواده شهدا و کوه پیمایی بسیجیان جامعه پزشکی در منطقه لواسان را بخش دیگری از برنامههای این مجموعه در طی هفته بسیج دانست.

رونمایی از سایت شهدای جامعه پزشکی تهران بزرگ

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ با بیان اینکه سایت شهدای جامعه پزشکی تهران بزرگ نیز پنجم آذرماه رونمایی خواهد شد، عنوان داشت: همچنین در این هفته شاهد برگزاری 2 مسابقه سراسری کتابخوانی در زمینه شهدای جامعه پزشکی و بهداری رزم و نیز سبک زندگی قرآنی از دیدگاه مقام معظم رهبری خواهیم بود.

فضاسازی ماندگار و معنوی با محوریت شهدا در سطح بیمارستانهای تهران

طباطبایی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فضاسازی ماندگار، معنوی، اخلاقی و ارزشی با محوریت شهدا در سطح بیمارستانهای تهران، گفت: در حوزه علمی نیز در نمایشگاه جشنواره اختراعات و ابداعات نخبگان بسیجی تحت عنوان راه رشد مشارکت خواهیم داشت و دستاوردهای بسیجیان جامعه پزشکی را به معرض نمایش خواهیم گذاشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار