پیام مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوشهر در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

حجت‌الاسلام «هاشمی» گفت: جنایات رژیم صهیونیستی نشان از استیصال و سردرگمی‌های پی درپی آن غده سرطانی، از حماسه طوفان الاقصی و جبهه مقاومت اسلامی است.
کد خبر: ۶۵۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶ - 02April 2024

نماینده ولی فقیه در سپاه بوشهر پیامی صادر کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالرضا هاشمی» مسئول نمایتدگی ولی‌فقیه در سپاه بوشهر در پی حمله رژیم غاصب صهیونیستی به سرکنسولگری ایران در سوریه پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله القاسم الجبارین مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا (احزاب/۲۳)

برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند (و بر آن عهد ایستادگی کردند تا به راه خدا شهید شدندو برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند.

باردیگر در آستانه روز جهانی قدس، رژیم کودک کش صهیونیستی، دست به جنایتی زد که بی تردید، نشان از استیصال و سردرگمی‌های پی درپی آن جرثومه فساد  و غده سرطانی، از حماسه طوفان الاقصی و جبهه مقاومت اسلامی منطقه دارد. به خون غلطیدن و اربا اربا شدن یاران صدیق مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه‌السلام در سالروز شهادت مظلومانه اش، عطر عاشقی و دلدادگی را به مشام مشتاقان به وصال دوست رساند، تا در هنگامه‌ انتقام، از این سفاکان بی رحم، سر از پا نشناسند و آنگاه که طبل و شیپور نبرد با رژیم صهیونسیتی و ایادی استکبار به صدا درآمد، در لحظه و آنی چنان از صفحه روزگار محوشان کنند که گویا هیچ زمانی وجود نداشته اند.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت مظلومانه سرداران دلاور و همرزمانشان به ملت آزاده جهان اسلام، جبهه مقاومت، خصوصا ایران اسلامی و خانواده داغدارشان، از عموم مردم ولایی و همیشه در صحنه استان بوشهر درخواست می کنم ضمن لبیک گویی به مقتدایمان، نائب المعصوم حضرت امام خامنه‌ای عزیز، با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونسیتی کودک کش اعلام داشته و با مردم مظلوم غزه و فلسطین پیمان جهاد و مقاومت و ایستادگی، تا پیروزی نهایی ببندیم و زمینه ساز ظهور حضرت حجت بن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم آوریم. ان شاءالله

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار