رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۴۰ شهر استان بوشهر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «جمالی» گفت: بر اساس برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس در ۴۰ شهر و بیش از ۲۰۰ روستای استان بوشهر برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۶۵۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴ - 04April 2024

راهپیمایی روز جهانی قدس در ۴۰ شهر استان بوشهر برگزار می شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین «یوسف جمالی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن جنایت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اظهار داشت: جنایت وحشیانه رژیم جعلی و کودک‌کشان صهیونیستی نشان از درماندگی و شکست این رژیم غاصب است.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه آخرین نفس‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار به شمارش افتاده است گفت: در حمله اسرائیل غاصب و جنایتکار به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق تعدادی از مستشاران ارشد نظامی ایران و همراهان آنان به فیض شهادت نائل شدند که این جنایت بدون شک بی پاسخ نخواهد ماند.

وی نابودی رژیم اشغالگر قدس را وعده الهی دانست و اضافه کرد: بر اساس وعده الهی به‌زودی طومار رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیستی در هم پیچیده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با گرامیداشت روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان تصریح کرد: جمعه این هفته شاهد برگزاری روز جهانی قدس در سراسر دنیا خواهیم بود و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان با اتحاد و وحدت جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

جمالی، روز جهانی قدس امسال را نسبت به سال‌های قبل متفاوت دانست و بیان کرد: مردم جهان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس به خیابان‌ها می‌آیند و همبستگی خود را با ملت فلسطین نشان می‌دهند.

امام جمعه موقت بوشهر یکی از ویژگی‌های مهم ماه مبارک رمضان را همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آن دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس در ۴۰ شهر و بیش از ۲۰۰ روستای استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بوشهر از مسجد توحید آغاز می‌شود و تا مصلا نماز جمعه ادامه دارد تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر ساعت ۱۰ آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان پس از طی مسیر در جایگاه نماز جمعه تجمع می‌کنند.

وی با تشریح برنامه‌های مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در دیگر نقاط استان بوشهر ادامه داد: برگزاری راهپیمایی این روز بر اساس مسیر‌های تعیین شده به مقصد مصلا جمعه و یا مسجد اصلی شهر و روستا برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها