مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

انسجام جبهه حق دشمن را در جنگ ترکیبی ناکام خواهد گذاشت

حجت‌الاسلام صاحبقرانی گفت: در جنگ ترکیبی ابزار دشمن، رسانه‌ها و افکار عمومی هستند؛ بر همین اساس تشیع و تسنن باید با اتحاد و انسجام در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند و به دشمن اجازه ندهند تا از افکار و اعتقادات آن‌ها بر علیه جمهوری اسلامی استفاده کند.
کد خبر: ۶۵۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ - 04April 2024

انسجام جبهه حق دشمن را در جنگ ترکیبی ناکام خواهد گذاشتبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والسلمین «هادی صاحبقرانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ضیافت افطاری وحدت و مقاومت که شب گذشته با حضور علمای تسنن و تشیع شهرستان تایباد برگزار شد، اظهار داشت: امروز دیگر جنگ ابزاری مطرح نیست که بمب و موشک دشمن نمایان باشد، دشمن از افکار ملت ایران برای ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کند و در تلاش است با به‌کارگیری فتنه‌های جدید اعتقادات و ریشه اسلامی ملت ایران را درهم بشکند.

وی با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه اسلامی افزود: در جنگ ترکیبی ابزار دشمن، رسانه‌ها و افکار عمومی هستند؛ بر همین اساس تشیع و تسنن باید با اتحاد و انسجام در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند و به دشمن اجازه ندهند تا از افکار و اعتقادات آن‌ها بر علیه جمهوری اسلامی استفاده کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: در جریان عملیات طوفان‌الاقصی که عملیاتی بسیار دقیق بود و توسط هزار جوان فلسطینی به وقوع پیوست، جنگ روایت اهمیت زیادی پیدا کرد چراکه رژیم صهیونیستی از جنگ روایت استفاده کرد و نابودی خود را پیروزی تلقی کرد؛ اما جبهه حق از این امر مهم غافل ماند.

این مقام مسئول یادآور شد: حمله وحشیانه به بیمارستان‌های غزه و به شهادت رساندن کودکان و زنان نشانه ضعف و ناتوانی صهیونیست‌ها است. یکی از روش‌های رژیم صهیونیستی هدف قراردادن سرشاخه‌های مهم جبهه مقاومت است درحالی‌که کسی را ندارند..

حجت‌الاسلام صاحبقرانی در ادامه با اشاره به اهمیت جهاد تبیین عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایلی که صهیونیست‌ها دست به جنایت‌های وحشیانه می‌زنند این است که آن‌ها خارج از بعد انسانیت، غیر از یهود را حیوان دوپا می‌پندارند و ما باید در برابر این افکار پست و فرومایه در جهاد تبیین بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها