شهید «ابراهیم حسین‌زاده»:

از خط امام خمینی (ره) منحرف نشوید

در وصیت‌نامه شهید «ابراهیم حسین‌زاده» آمده است: از خط امام خمینی (ره) منحرف نشوید که چنین رهبرى براى ملت ایران آرزوى است.
کد خبر: ۶۶۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۵ - 08April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،«ابراهیم حسین‌زاده» چهارم ‌خرداد ۱۳۳۶، در روستای سرونی از توابع‌ شهرستان‌ جيرفت به‌دنيا آمد. وی تا دوم راهنمايی درس خواند و در سال ۱۳۵۷، ازدواج کرد و صاحب يك پسر و يك دختر شد. كارمند مخابرات بود، به‌عنوان بسيجي در جبهه‌ حضور يافت. بيست‌‌‌وپنجم ‌‌تير ۱۳۶۱، در كوشك به‌شهادت رسيد. پيكر وی مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و پس‌ از تفحص سال ۱۳۷۷، در گلزار شهدای شهرستان زادگاهش به خاك سپرده شد.

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید حسین‌زاده:

مگر جهاد يكى از واجبات فروع دين ما نيست، اگر شخص مسلمان در پايه و فروع دين آن را حساب كند بايد عمل نمايد و اگر عمل نكند بر خلاف دين اسلام مى‌باشد و خود را گرفتار و سزاوار اسلام نموده است. پس من اگر در راه خدا كشته شدم بايد شماهايى كه ادعاى چنين دين اسلامى داريد بدانيد به‌وظيفه خود عمل نمودم و درسى عبرت از من بگيريد و در راه خدا جهاد كنيد.

پدر و مادر مهربان اميدوارم كه بعد از من آمرزش طلب نمائید و اين راهى را كه من انتخاب نمودم راهى است بدون هدف نيست بلكه راهى است كه اولاد امام اول‌ ما اميرالمومنين كه فرزندى دلير و شجاع (همانند) سرور آزادگان حسين‌ابن‌على (ع) براى خدا و بر جاى نمودن و محكم كردن ريسمان اسلام خون خويش را به چنين هدفى نثار كرد.

اى پدر و مادرم افتخار كنيد كه چنين فرزندى را در راه خدا داده‌ايد كه هم در اين دنيا و هم در آخرت برايتان اميدوارى است، از شما مي‌خواهم كه بعد از من سرپرستى فرزندانم به‌عهده يگيريد و اگر همسرم خواست ازدواج كند مجاز است از نظر من حلال نمودم و اين طفل معصوم بيست روزه را بنام صديقه نام‌گذارى كنيد و نگهدار شده آن خداست.

وصيتى دارم به خواهرم، بعد از من آمرزش طلب و بخشش نمایيد چون كه در دوران كودكى شما را نادانسته آزار داده‌ام و به همسرت بگویيد راه مرا ادامه دهيد كه ان‌شاءالله پيروز خواهيد شد و از مرگ نهراسيد كه نعمت خداست.

برادران مهربانم، شما بايد بدانيد كه چنين برادرى را اگر از دست داده‌ايد بدون هدف نبوده و راهش را ادامه دهيد. و از خط امام(ره) منحرف نشويد كه چنين رهبرى براى ملت ايران آرزوى است در آخرت شما جوانان آينده جامعه باشيد و بايد بتوانيد چند نفرى را در خط اسلام معرفى و راهنمیئى كنيد.

بعد از من آمرزش طلب و بخشش فرمایيد و شكرگذار باشيد كه چنين فرزندانى را در راه خدا مى‌دهيد و خونش را در پاى درختى بنام درخت اسلام مى‌ريزيد كه روزبه‌روز رشد و تنومند مى‌شود. انسان از اول از خدا بوده و آخر هم بايد به نزد خود خدا برود. پس چه بهتر است كه در راه هدف و در راه خدا و آينده‌اى براى همه ملت ايران و جهان كشته شود و درسى عبرت براى باز ماندگان باشد.

وصيتى دارم به تمام فاميل و همسايگان و دوستان و آشنايان كه از اين موضوع متنفر نباشند و خيال كنيد كه ماها و برادران ديگر بدون هدف در راه خدا كشته مى‌شويم بلكه بايد بدانيد كه راهى مى‌رويم كه پيامبران و رهبران دوران گذشته طى كرده‌اند و شما هم از اين راه كه ما مى‌رويم ادامه دهيد و بهره ببريد كه در آخرت گرچه ماها و شماها نمى‌دانيم چه موضوعى دارد كه كسى در راه خدا مبارزه كند و كشته شود مقام بالا دارد و ارزش او نزد تمام ملائک‌ها چقدر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار