مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوشهر:

رژیم غاصب صهیونیستی دچار سردرگمی شدید در منطقه شده است

حجت‌الاسلام «هاشمی» گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل شکست‌های نظامی و سیاسی پی در پی دچار سردرگمی شدید در منطقه شده است.
کد خبر: ۶۶۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ - 08April 2024

رژیم غاصب صهیونیستی دچار سردرگمی شدید در منطقه شده است گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالرضا هاشمی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان بوشهر  در جمع خبرنگاران ضمن محکومیت اقدام رژیم غاصب صهیونیستی در پی حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل شکست‌های نظامی و سیاسی پی در پی دچار سردرگمی شدید در منطقه شده است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بی‌سابقه بود بیان کرد: مردم استان ولایتمدار بوشهر با حضور گسترده و بی‌سابقه خود در راهپیمایی روز قدس که با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد بار دیگر حماسه‌ای نو در تاریخ درخشان استان بوشهر به ثبت رساندند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به وضعیت بحرانی رژیم غاصب صهیونیستی خاطرنشان کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی به دلیل جنایات گسترده خود در منطقه تا کنون ضربات جبران ناپذیری را از جبهه مقاومت دریافت کرده و به طور کامل در منطقه سردرگم و شکست خورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار