بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز ارتش

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز ارتش بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱ - 17April 2024

بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز ارتشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور بیانیه‌ای (۲۹ فروردین) روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی را گرامی داشت. 

در این بیانیه آمده است: 

۲۹ فروردین یادآور دوراندیشی معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روز نا امیدی استکبار جهانی و منافقین برای انحلال ارتش است.

فرماندهان و کارکنان متعهد و مومن ارتش جمهوری اسلامی ایران، در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش همرزمان خود در سپاه جان برکف و بسیج سلحشور، با تقدیم هزاران شهید والامقام، جانباز و آزاده سرافراز، و خلق حماسه‌های به یادماندنی، و با تدبیر و فداکاری طعم تلخ ناکامی و شکست را به دشمنان قسم خورده تحمیل کردند.

روز ارتش قهرمان را به مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و همه امیران، افسران، درجه داران، کارکنان وسربازان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گوییم.

دلاورمردان ارتش با اتحاد و همبستگی، بیش از گذشته و با تأسی ازشهیدان والامقام، در کنار تمامی نیرو‌های مسلح جان برکف و حمایت مردم قهرمان، حافظ مرز‌های ایران اسلامی بوده و هرگونه توطئه‌های بیگانگان و تهدید‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می‌نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار