مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تولید بیش از ۲۵۰۰ برنامه فاخر فرهنگی و هنری در استان

درخشان» گفت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه فاخر فرهنگی و هنری پیش بینی شده است.
کد خبر: ۶۶۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸ - 17April 2024

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: تولید بیش از ۲۵۰۰ برنامه فاخر فرهنگی و هنری در استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «امین درخشان»  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهدای هنرمند که امروز (چهارشنبه) با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهدا در سالن سینما هنر یاسوج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای هنرمند، اظهار داشت: کسانی که هنرمند بودند و در مسیر جهاد و شهادت قدم برداشتند و با نگاه هنرمندانه خود بهترین راوی و تصویرگر جنگ بودند. 

درخشان افزود: اگر امروز در عرصه ایثار و شهادت و در عرصه تبیین دفاع مقدس حرفی برای گفتن داریم بدون تردید بخشی از آن حاصل تلاش هنرمندان است که با تولید و خلق آثار هنری در عرصه‌های مختلف، قدم برداشتند تا بتوانند این فرهنگ غنی را به نسل های امروز و آینده به عنوان یک سند افتخار منتقل کنند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان، و با بیان اینکه مسئول کمیته فرهنگی و هنری کنگره شهدا هستیم،  ادامه داد: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه فاخر پیش بینی شده و بیش از ۳۰ فیلم مستند و داستانی، ۲۰ سرود، ۱۰ موسیقی و در سایر رشته‌های تجسمی، نمایش و... نیز آثار فرهنگی و هنری تولید شده است. 

وی ابراز داشت: به برکت خون شهدا با تولید آثار هنری، مصرف فرهنگی استان به اندازه بیش از ۷ سال تامین می‌شود که این یک توفیق بزرگ است.

درخشان با اشاره به عملیات وعده صادق عنوان کرد: بدون تردید تحقق این هدف بزرگ در تداوم مسیر شهدا بود و سپاه پاسداران با شکستن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی توانست دل مردم ایران و آزادگان جهان را شاد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها