رئیس سازمان بسیج:

طوفان‌الاقصی پاسخی به ظلم‌های تاریخی صهیونیست‌ها بر ملت فلسطین بود

سردار سرتیپ پاسدار «سلیمانی» با بیان اینکه طوفان‌الاقصی پاسخی به ظلم‌های تاریخی صهیونیست‌ها بر ملت فلسطین بود گفت: امروز رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی به عنوان منفورترین مجموعه جعلی جهان شناخته شده و در درون سرزمین‌های اشغالی و در جمع یهودیان نیز به این جنایات اعتراض می‌شود.
کد خبر: ۶۶۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵ - 17April 2024

طوفان‌الاقصی پاسخی به ظلم‌های تاریخی صهیونیست‌ها بر ملت فلسطین بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز (چهارشنبه) در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق که به میزبانی استان گیلان برگزار شد، اظهار داشت: بیش از شش ماه چشمان همه مردم دنیا به یک جغرافیا و حادثه دوخته شده و همه متوجه فلسطین و غزه است.

وی افزود: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی بر اساس توطعه بزرگ از سوی قدرت‌های مسلط دنیا در دوره‌ای با نقش بستن خیالات شوم در اذهان استکبار جهانی، شکل گرفت بنابراین ظلم بزرگ به مردم فلسطین و توطعه برای جهان اسلام انجام شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه از ظلم به مردم فلسطین بیش از ۱۰۰ سال می‌گذرد، گفت: کشتار مردم مظلوم فلسطین از ۱۹۱۷ آغاز شد و از زمان تجزیه امپراطوری عثمانی، انگلیس و فرانسه سرزمین این امپراطوری را تقسیم کردند بنابراین انگلیس با نیت شوم برای جهان اسلام، سرزمین فلسطین که از ابتدای سکونت بشر فلسطینی‌ها ساکن بودند، تنها به دلیل آنکه در دوره‌ای حضرت داوود و سلیمان این سرزمین‌ها را به قلمرو خود اضافه کردند، یک فرماندار یهودی در سرزمین فلسطین فرستادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دست این فرماندار یهودی برای کشتار فلسطینیان باز گذاشته شد و یهودی‌های سراسر دنیا با برای نحوه کشتار آموزش دیدند از این رو باید به موضوعات فلسطین عمیق‌تر نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه سرزمین فلسطین به کمک مجامع بین‌المللی به سرزمینی اشغالی تبدیل شد، تاکید کرد: صهیونیست‌ها مردم را از خانه‌های خود اخراج کردند و یهودیان به چپاول پرداختند از این رو بیش از ۶۵ حادثه دارای قتل عام در مورد مردم مظلوم فلسطین رخ داد که طوفان الاقصی پاسخی به ظلم‌های تاریخی بر ملت فلسطین بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اگر مسلمانان در آن روزگار درست عمل می‌کردند شاهد این همه جنایت نبودیم، خاطرنشان کرد: امروز بشریت به برکت الطاف الهی بیدار شده و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی به عنوان منفورترین مجموعه جعلی جهان شناخته شده و در دورن سرزمین اشغالی و در جمع یهودیان به این جنایات اعتراض می‌شود.

سردار سلیمانی تاکید کرد: بر اساس سنت الهی، تجربه بشری و مستندات تاریخی پایان این اشغالگری و وحشی‌گری‌ها فرا رسیده و این کلام رهبر معظم انقلاب که فرمودند این رژیم کودک کش ۲۵ سال آینده را نخواهند دید، در حال تحقق است.

بنا به گفته رئیس سازمان بسیج، فروپاشی رژیم صهیونیستی را بایستی در چارچوب به بن بست رسیدن تمدن وحشی و تجاوز گری غرب دانست چراکه غربی‌ها در تمامی کشور‌های دنیا دست به قتل عام زدند و در کارنامه آمریکایی‌ها، آلمان‌ها و … فهرستی از تجاوز‌ها و کشتار‌ها نمایان است.

وی حمله به کنسولگری ایران در دمشق را یکی دیگر از جنایات رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: این حمله به کنسولگری ایران به عنوان تجاوز به بخشی از حاکمیت سیاسی ملت ایران بود که مطالبه مردم ایران و تدبیر فرمانده کل قوا بر تنبیه متجاوز قرار گرفت؛ رسانه‌ها و فرهنگ‌سازان بایستی به این پیروزی بزرگ افتخار کرده و به صورت رسا در انعکاس آن مجاهدت کنند.

سردار سلیمانی با اشاره به تجهیزات به روز نظامی رژیم صهیونیستی در مقابل عملیات وعده صادق سپاه پاسداران، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی همه ظرفیت‌های خود را به صورت حداکثری پای کار آورد درصورتی که مردم ایران مقدار کمی از قدرت خود را به کار گرفت و موشک‌ها به اهداف خود رسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در عملیات وعده صادق بخشی کمی از اقتدار ملت ایران نمایان شد، اضافه کرد: همه جهان میدانند که هر رفتاری از سوی رژیم صهیونیستی، پیامد سنگینی را برای این رژیم نامشروع به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران تاریخ‌ساز بوده و از انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته تولید فرهنگی در مسیر جدیدی قرار گرفته است چراکه در گذشته وقتی کشورمان مورد تهاجم قرار گرفت، آرام آرام ملت ایران از مسیر ساخت قدرت فرهنگی و هنری بر سلطه‌گران چیره می‌شد.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی به خاطر قدرت فرهنگی ملت ایران نگران است، گفت: روحیه مقاومت درسی از سوی مردم ایران به جهانیان بود و طوفان الاقصی یکی از گشایش ملت‌ها در مقابل تمدن مخرب و ویرانگر غرب است در این تمدن کسانی که در این تمدن به قدرت رسیدند و هیئت‌های حاکمه را تشکیل دادند، مسیر شیطانی انتخاب کردند و قدرت علم را در مسیر تسلط بر دیگر ملت‌ها به کار گرفتند.  

این مقام مسئول با بیان اینکه ادامه راه جبهه حق امروز در عرصه فرهنگ و هنر و رسانه اهمیتی بیش از میدان‌های دفاعی و نظامی سخت دارد، تاکید کرد: امروز چیزی که غزه را به پیروزی رسانده، قدرت رسانه و هنر است که باعث دیده شدن مظلومیت ملت فلسطین شد تا همه جهانیان درس‌های بیشماری از مقاومت بگیرند.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه مسئله فلسطین به عنوان مقاومت عاشورایی و حماسه حسینی بی‌نظیر در مقابل چشمان ما است، خاطرنشان کرد: مسئله جهان اسلام، فلسطین بوده و ملت ایران در طول تاریخ برای آزادی این مردم همراهی کرده است.

وی با اشاره به رویداد‌های فرهنگی هنری بسیج، ادامه داد: جشنواره مدرسه عشق به عنوان رویداد فرهنگی و هنری در کشور دبیرخانه فعال و پویایی را ایجاد خواهد کرد تا با کار‌های بزرگ فرهنگی و هنری، گامی مهم در عرصه اعتلای فرهنگ ایرانی، اسلامی و مقاومت برداشته شود.

سردار سلیمانی تاکید کرد: پشتیبانی از آثار فرهنگی و هنری باید در تمامی انجام شود و همه رشته‌های هنری و سلیقه‌ها را در بر بگیرد از این رو میدانی باز و وسیع برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استقبال و همراهی مشارکت‌کنندگان حتما یک قدرت بزرگ فرهنگی و هنری برای ملت ما خلق خواهد کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اصل قدرت جمهوری اسلامی ایران قدرت نرم، مردمی بوده و پایه اساس آن فرهنگ و هنر است.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه فرهنگی‌ترین و هنری‌ترین ملت روی کره زمین، ایران بوده و گیلان نمونه‌ای از ایران عزیز است، عنوان کرد: فرهنگ در کشور ما در همه دوره‌های تاریخ وجه مردمی خود را از دست نداده است و در دوره انقلاب اسلامی علیرغم همه فشارها، جنگ تحمیلی و فتنه‌ها مورد توجه رهبر معظم انقلاب و ارکان نظام بوده که امیدواریم با برگزاری رویداد‌هایی فاخر شاهد پیشرفت این عرصه خطیر باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار