فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع):

عملیات «وعده صادق» راهبرد دفاعی ایران را عمق بخشید

سردار اشعری گفت: اجرای دقیق عملیات وعده صادق و دستیابی به اهداف مورد نظر که از عنایات الهی بود برای دشمنان که به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند درس عبرت شد.
کد خبر: ۶۶۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹ - 18April 2024

عملیات «وعده صادق» راهبرد دفاعی ایران را تثبیت کردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی، محفل انس نیروهای مسلح با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شواری تامین استان خراسان رضوی شب گذشته به میزبانی قرارگاه ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران در مرکز آموزش امام رضا برگزار شد. 

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد اشعری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران در این محفل صمیمی با گرامی‌داشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: ۲۹ فروردین با تدبیر امام راحل روز ارتش نامگذاری شد. در طول حیات انقلاب اسلامی با حماسه‌آفرینی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح توطئه‌های خصمانه دشمنان نقش بر آب شد.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران سرمایه و ذخیره الهی است چراکه برای دفاع از انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه ادامه داد: همنشینی با ارتشیان بسیار ارزشمند است. نیروی زمینی ارتش دوشادوش دیگر نیروها همواره در حال مجاهدت هستند تا تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را در تقویت امنیت پایدار جامع عمل بپوشانند.

سردار اشعری در ادامه با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی وعده داده بودند و این وعده صادق با همراهی ارتش جمهوری اسلامی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دیگر نیروها محقق شد.

وی تاکید کرد: اجرای دقیق عملیات وعده صادق و دستیابی به اهداف مورد نظر که از عنایات الهی بود برای دشمنان که به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند درس عبرت شد. در این عملیات عدم کارایی سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی اثبات شد.

در پایان این مراسم جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار