فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ:

«وعده صادق» امتداد عملیات «الی بیت‌المقدس»/ طعم ۱۰ برابری ضربات ایران به کام صهیونیست‌ها نشسته است

سردار حسن‌زاده گفت: سران رژیم صهیونیستی نباید فراموش کنند که فرمانده ما به آن‌ها تذکر داده است که «اگر یکی بزنید، ۱۰ تا می‌خورید»؛ بنابراین در روز‌های اخیر طعم ۱۰ برابری دریافت ضربات مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به کام آن‌ها نشسته است.
کد خبر: ۶۶۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳ - 18April 2024

طعم ده برابری دریافت ضربات مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به کام صهیونیست‌ها نشسته است/ عملیات «وعده صادق» یکی دیگر از مراحل عملیات «الی بیت‌المقدس» استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ در صبحگاه فرماندهان، رزمندگان، پیشکسوتان دفاع مقدس و بسیجیان سپاه محمد رسول‌الله (ص) با بیان اینکه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس را مصداق «من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا» دانست و اظهار داشت: دوکوهه قدم‌گاه و میعادگاه شهیدان و سجده‌گاه اولیاء الهی و درگاه و ورودی به عرش الهی است.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) با اشاره به سخنان شهید آوینی مبنی بر اینکه دوکوهه تنها پادگان نیست؛ بلکه یک آسمان درخشان نورانی و پر از ستاره است، گفت: جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و شهید حاج محمد ابراهیم همت خورشید درخشان آسمان دوکوهه هستند. آسمان دوکوهه پر از ستاره است؛ ستاره‌هایی همچون شهیدان حاج عباس کریمی، حاج رضا چراغی، حاج حسین همدانی، حاج رضا فرزانه، حاج حسین اسداللهی، حاج عباس ورامینی، علیرضا نوری، ابراهیم معصومی، غلامرضا صالحی، حاج رضا دستواره و بالغ بر ۳۰۰ فرمانده شهیدی که از فرماندهان دلاور لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) هستند.

سردار حسن‌زاده با اشاره به ارتباط دوکوهه با بیت‌المقدس تصریح کرد: جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان اولین شهید راه قدس، اولین فرمانده مقاومت  بود و نخستین رزمندگان مدافع حرم را به مقابله با رژیم صهیونیستی برد و آرزوی نابودی این رژیم را داشت؛ اما در میانه راه بنا به فرمان امام خمینی (ره) که فرمودند «راه قدس از کربلا می‌گذرد» مسیر خود را به سمت کربلا برگرداند و در آینده نیز دیدیم که مسیر کربلا به برکت خون شهدا باز شد.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) گفت: دوکوهه محل تربیت رزمندگانی بود که بنیانگذار فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری شدند و آرزوی شکست رژیم صهیونیستی و رهایی مردم مظلوم فلسطین را در این پادگان آموختند و در جان و قلب خود قرار دادند. ان‌شاءالله به‌زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست نهایی نابودی رژیم صهیونیستی را در این پادگان جشن خواهیم گرفت که مقدمات این جشن با عملیات طوفان‌الأقصی و پاسخ‌های کوبنده‌ای که رژیم صهیونیستی دریافت کرده است، نزدیک‌تر شده است.

سردار حسن‌زاده با اشاره به پیام اردوی میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت و تجمع رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در پادگان دوکوهه، تصریح کرد: اولین پیام این اجتماع بزرگ، یادآوری فرمایشات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است؛ چراکه سردمداران رژیم صهیونیستی نباید فراموش کنند که فرمانده معظم کل قوا فرمودند است که اگر خطایی کنند، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد. سران رژیم صهیونیستی نباید فراموش کنند که فرمانده ما به آن‌ها تذکر داده است که «اگر یکی بزنید، ده‌تا می‌خورید»؛ بنابراین در روزهای اخیر طعم ده برابری دریافت ضربات مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به کام آن‌ها نشسته است.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) خطاب به رژیم صهیونیستی تأکید کرد: شما تلاش کردید تا با تمام کشورهای همسوی خودتان و منطقه‌بندی چندگانه به همراه لایه‌های متفاوت دفاعی و پدافند هوایی تصور کردید که می‌توانید جلوی موشک‌های در هم کوبنده جمهوری اسلامی را بگیرید؛ اما غافل از این هستید که رزمندگانی که این موشک‌ها را تولید کردند، شاگردان شهید حسن طهرانی مقدم و حاج احمد متوسلیان و وارثان رزمندگانی هستند که با آیه «و ما رمیت اذ رمیت» این موشک‌ها را شلیک کردند و گنبد آهنین شما در مقابل اراده الهی و توانمندی‌های برجسته انقلاب اسلامی طاقت و توان ندارد.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه پیام دیگر پیام اردوی میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت در پادگان دوکوهه، این است که دوکوهه و لشکر ۲۷ همچنان در آرزوی نابودی تمام عیار رژیم صهیونیستی به سر می‌برند، گفت: پیام دیگر این تجمع این است که سردمداران کفر و رژیم صهیونیستی باید بدانند؛ همانطور که شهید حاج قاسم سلیمانی فرمود که ما ملت شهادتیم، ملت ما شهادت را سعادت می‌داند و امام خمینی ره فرمودند: ملتی شهادت را سعادت بداند، شکست ندارد.

وی با اشاره به اینکه جشن بزرگ پیروزی جبهه حق علیه کفر و پیروز جبهه مقاومت و شکست تمام‌عیار رژیم صهیونیستی از گذشته نزدیکتر شده است، گفت: شهید حاج حسین همدانی نام عملیات آزادسازی خرمشهر با عنوان «الی بیت‌المقدس» با حساسیت تمام می‌برد و معتقد بود که این عملیات مراحل مختلفی دارد که ما همواره درحال اجرای مراحل مختلف این عملیات هستیم. این شهید والامقام می‌گفت حضور ما در سوریه و آزادسازی حلب، بوکمال و موصل از مراحل عملیات الی بیت‌المقدس است.

سردار حسن‌زاده با تأکید بر اینکه در هم نوردیدن پایگاه آمریکایی عین‌الاسد و همچنین عملیات پیروزمندانه و قدرتمندانه «وعده صادق» یکی دیگر از مراحل عملیات «الی بیت‌المقدس» است، تأکید کرد: شواهد امروز نشان می‌دهد که روزبه‌روز داریم به آخرین مرحله عملیات «الی بیت‌المقدس» که منجر به آزادسازی بیت‌المقدس، شکست تمام‌عیار رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها و پیروزی عزت‌مندانه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین خواهد شد، بسیار نزدیک است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار