یادواره خلبان شهید «صفدر بهرامی» در هرسین برگزار می شود

بیست و دومین یادواره شهیدخلبان «صفدر بهرامی» امروز (پنج شنبه)در شهرستان هرسین از توابع استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ - 18April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، مراسم گرامیداشت شهدای والامقام ارتش و بیست و دومین یادواره شهید خلبان «صفدر بهرامی» امروز (پنج شنبه) ۳۰ فرودین ماه ساعت ۲۱ در منزل پدر شهید واقع در شهرک مله حسن بقعه شهرستان هرسین از توابع استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان دفاع مقدس و مردم شهید پرور استان همراه با سخنرانی حجت الاسلام «صادق سلیمانی» از اساتید حوزه علیمه قم و با مداحی «لطفعلی قاسمی» برگزار می‌شود.

صفدر بهرامی در شهرستان هرسین پا به عرصه حیات نهاد و تحصیلات را تا مدرک دیپلم در همان شهرستان به پایان رساند. در سال ۱۳۷۶ جهت خلبانی بالگرد در هوانیروز استخدام شد.

دانشجو بهرامی ار خلبانان تازه استخدام هوانیروز بود که پس از گذراندن دوره‌های نظامی، زبان انگلیسی و یادگیری فن پرواز با بالگرد به شهادت رسید.

آخرین پرواز این دانشجوی شهید هوانیروز در تاریخ سی  ام اردیبهشت ماه ۱۳۸۱ بود که در یک عملیات مانوری در حالیکه در کنار استاد پرواز می‌کرد در منطقه فرودگاه تاکتیکی شماره ۴ هوانیروز اصفهان در اثر برخورد دو بالگرد به شهادت می‌رسد. در آن سانحه و سقوط، سه خلبان دیگر هوانیروز با نام‌های سرهنگ خلبان الفت نظری، سروان خلبان جعفر سلمان مهاجر و دانشجوی خلبانی مرتضی غفوری نیز شهید می‌شوند.

خلبان صفدر بهرامی با درجه ستوان یکمی در آمار شهدای هوانیروز منظور شده و مزارش در باغ فردوس کرمانشاه می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار