فرماندار گناوه:

عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست

«صفری»گفت: عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، هیمنه دشمن را در هم شکست و قدرت و عظمت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.
کد خبر: ۶۶۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸ - 18April 2024

عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکستبه گزارش دفاع‌پرس ازبوشهر، «محمد تقی صفری» فرماندار گناوه در نخستین نشست شورای اداری شهرستان گناوه در سال جاری با تبریک عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: در این عملیات به یاری خداوند و به دستور مرجع بزرگ شیعیان و فرمانده کل قوا، رهبر فرزانه انقلاب و به دست پرتوان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح، قدرت الهی و عظمت اسلام به همه عالم اثبات شد.

فرماندار گناوه افزود: سپاه پاسداران و نظام مقدس جمهوری اسلامی با این عملیات پیروزمندانه توانست از دیوار آهنین و حریم ایمنی که دشمن صهیونیستی و حامیان آن به ظاهر برای خود ساخته بودند و به آن می‌بالیدند به مدد الهی عبور کند و نشان داد که این دیوارها از تار عنکبوت نیز سست‌تر است.

وی بیان کرد: عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی هیمنه دشمن را در هم شکست و قدرت و عظمت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

این مسئول با بیان اینکه امروز نه تنها همه ایرانیان بلکه مسلمانان و شیعیان جهان باید به قدرت جمهوری اسلامی بر خود ببالند، اضافه کرد: این پیروزی بزرگ به فرماندهی رهبر دینی در جهان اثبات کرد که با تکیه بر قدرت الهی و ایمان به خدا و قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و پشتیبانی مردم سالاری دینی می‌توان کارهای غیرممکن را ممکن ساخت و پوزه استکبار جهانی را به خاک مالید و دشمن را با شکست روبرو کرد.

صفری ادامه داد: این پیروزی بزرگ، روز پیروزی اسلام و جبهه مقاومت به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه بود که لرزه بر اندام صهیونیست‌ها و دشمنان انداخت و سرآغاز پیروزی‌های پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار