سفیر بولیوی در تهران:

رژیم جعلی باید به جنایاتش در غزه پایان بدهد

پرزراموس گفت: اسرائیل باید به قطعنامه‌هایی که در شورای عالی امنیت به تصویب می‌رسد احترام گذاشته و به جنایات خود در غزه پایان بدهد.
کد خبر: ۶۶۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸ - 23April 2024

رژیم جعلی باید به جنایاتش در غزه پایان بدهدبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، رومینا پرزراموس سفیر بولیوی در تهران در همایش غزه زنده است، در خصوص اتفاقات اخیر در غزه اظهار داشت: رژیم جعلی باید به قطعنامه‌هایی که در شورای عالی امنیت به تصویب رسیده احترام گذاشته و به جنایات خود در غزه پایان بدهد.

پرزراموس افزود: شاهد بودیم که در نوامبر که روز استقلال فلسطین است بولیوی مردم به خیابان‌ها آمدند و خواستار پایان نسل کشی اسرائیل در غزه شدند.

سفیر بولیوی در تهران ادامه داد: نماینده بولیوی هم در سازمان ملل اقدامات رژیم اسرائیل را محکوم کرد و خواستار گذاشتن احترام توسط این رژیم به قوانین بین المللی شد.

وی خاطرنشان کرد: بلیوی همانند گذشته و در چهل و هشتمین سالگرد فلسطین، بر همبستگی خود با این کشور تاکید دارد و بر امین اساس هم در جلسه علنی شورای امنیت، بولیوی جنایات در غزه را محکوم کرد.

پرزراموس اضافه کرد: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است و بر همین اساس هم در حال حاضر دلایل کافی برای برپایی و تشکیل دادگاه جهت رسیدگی به جنایات رژیم اسرائیل وجود دارد.

سفیر بولیوی در تهران در پایان تصریح کرد: کشور من حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار