در هفته بسیج؛

سه کتاب شاخص دفاع مقدس در بابل رونمایی می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای شهر بابل از رونمایی از سه کتاب شاخص دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰ - 23November 2013

سه کتاب شاخص دفاع مقدس در بابل رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمدحسین منصف، رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای شهر بابل اظهار داشت: در این هفته نمایشگاه حجاب، دفاع مقدس و نمایشگاه خیابانی در بابل برگزار میشود.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج از سه کتاب برجسته دفاع مقدس توسط امام جمعه بابل رونمایی میشود، افزود: از دو جلد کتاب منتخب بابل و یک جلد کتاب منتخب استانی درباره حماسه دفاع مقدس توسط امام جمعه بابل در مصلی نماز جمعه رونمایی خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای شهر بابل با بیان اینکه برای نخستین بار برای یادآوری حماسه رزمندگان دفاع مقدس نقاشی خیابانی تصاویر رزمندگان انجام میشود، تصریح کرد: این تصاویر به اشعار ملی و وطنی فردوسی مزین میشود.

وی با اعلام اینکه اکران فیلم جشنواره مردمی عمار نیز به مدت دو روز در کانون امام خمینی (ره) بابل انجام میشود، خاطرنشان کرد: راهپیمایی بزرگ خانوادگی بیعت با شهیدان از میدان ولایت تا گلزار شهدای آرامگاه معتمدی برای سومین سال متوالی، برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی بابل و معابر بابل و معرفی شهید شاخص هنرمند شهید محمد علی معصومیان از دیگر برنامههای محوری هفته بسیج در بابل است.

منصف با بیان اینکه  تمام سعی ما اجرای برنامههای جذاب با ایدههای نو برای جذب جوانانی است که در نسلی واقع شدند که جنگ و جهاد را ندیدند، اظهار داشت: رشادتهای شهدا را نمیتوان با هیچ فلسفه و زبانی ترسیم کرد، اما میتوان در هفته بسیج اقداماتی انجام داد تا عملکرد حماسه آنها پررنگتر عنوان شود.

نظر شما
پربیننده ها